بیکاری نیمی از مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد:

بیکاری نیمی از مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

علی اکبر رمضانی اظهار داشت: بیش از چهار هزار مهندس در حوزه ساخت و ساز در این استان وجود دارد که متاسفانه نیمی از آن ها بیکار هستند.

کد خبر: 971205022 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۴:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،علی اکبر رمضانی اظهار داشت: بیش از چهار هزار مهندس در حوزه ساخت و ساز در این استان وجود دارد که متاسفانه نیمی از آن ها بیکار هستند.

بیکاری نیمی از مهندسان  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

بیکاری نیمی از مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

نیمی از مهندسان سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان خراسان شمالی بیکار هستند

وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که در حال حاضر مهندسان این استان با آن روبرو هستند این است که ظرفیتهای کار مهندسی در اختیار این افراد نیست. در حال حاضر، بازار کار مهندسی در اختیار صاحبان کار قرار ندارد و حضور افراد غیر متخصص در این حوزه بیش از صاحبان این حرفه است.
رمضانی خاطر نشان ساخت: مشکل مذکور موجب شده تا کار مهندسی در این استان کم رونق گردد و بیش تر مهندسان به انجام کارهایی هم چون نظارت بر پروژه های ساخت و ساز و طراحی بسنده کنند.
وی با عنوان این که تولید در حوزه ساخت و ساز در دست صاحبان حرفه نیست، یاد آور شد: یکی از دلایلی که سبب شده تا چنین مشکلی بوجود آید وجود حفره‌های قانونی و نبود قوانین لازم است.

بیکاری نیمی از مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

این مقام مسئول یاد آور شد: یکی دیگر از عواملی که سبب شده تا کسب و کار مهندسان در حال حاضر رونقی نداشته باشد، رکود در ساخت و ساز است.
منبع: ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
825 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0