برگزاری ده کارگاه تخصصی حوزه مهندسی عمران در مازندران نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

برگزاری ده کارگاه تخصصی حوزه مهندسی عمران در مازندران

نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به این که چهل و پنج درصد از اعضای نظام مهندسی مازندران را مهندسان عمران تشکیل می ‌دهند، اظهار داشت: برگزاری ده کارگاه با توجه به نیازهای روز برای این گروه تخصصی برگزار شده است.

کد خبر: 971120002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ بهمن ۹۷ - ۱۰:۳۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به این که چهل و پنج درصد از اعضای نظام مهندسی مازندران را مهندسان عمران تشکیل می ‌دهند، اظهار داشت: برگزاری ده کارگاه با توجه به نیازهای روز برای این گروه تخصصی برگزار شده است.

برگزاری ده کارگاه تخصصی حوزه مهندسی عمران در مازندران

برگزاری ده کارگاه تخصصی حوزه مهندسی عمران در مازندران

ده کارگاه تخصصی حوزه مهندسی عمران  در مازندران برگزار گردیده است

حسین نعمتیان در چهارمین گردهمایی تخصصی مهندسان عمران عضو سازمان در سالن اریکه آریایی آمل، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران سی و شش هزار عضو دارد که شانزده هزار نفر آن ها مهندس عمران هستند که از این تعداد حدود هشت هزار و چهارصد نفر داری پروانه کار هستند.
نعمتیان ادامه داد: بیش از چهل و پنج درصد اعضای سازمان را مهندسان عمران تشکیل می ‌دهند.
وی افزود: در گروه تخصصی مباحث و دغدغه‌های این قشر مورد بحث و بررسی قرار می‌ گیرد. برخی از مباحثی که در اختیار هیأت مدیره محترم استان بوده است مصوبه اخذ شده و در سایر موارد نیاز به مصوبه‌ای ملی است.

رئیس گروه تخصصی مهندسان عمران مازندران خاطر نشان ساخت: در ۲ سال گذشته بیش از ده کارگاه‌ های تخصصی در زمینه وال پست، ژئوتکنیک، بتن و مقاوم سازی ساختمانی در شهرهای مختلف استان برگزار کردیم.

نایب رئیس دوم سازمان اضافه کرد: کارگروهی در ارتباط با تدوین شیوه نامه صلاحیت طراحی، نظارت و اجرای گودبرداری خاک در دستور کار گروه تخصصی قرار داشته و بنا داریم در این زمینه با کیفیت مناسب ‌تر خدمات ارائه دهیم.

برگزاری ده کارگاه تخصصی حوزه مهندسی عمران در مازندران

نعمتیان تصریح کرد: از کانون‌ های مهندسین نور، بابلسر، قائمشهر و نوشهر و دفتر نمایندگی نظام بابل که تقویم آموزشی آن ها در راستای محورهای مورد نظر کمیته آموزش و گروه تخصصی عمران نظام مهندسی کارگاه‌ هاي تخصصی وال پست اجرا کردند سپاس و قدردانی دارم.
وی در خاتمه از همكاري هيأت مديره و ساير واحدهاي سازمان در تصويب و برگزاري اين گردهمایی تشكر و قدرداني نمود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ بهمن ۹۷
556 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0