رمضانی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان رمضانی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

تفاهم نامه مشترک طرح ارتقاء کیفیت بتن آماده در استان خراسان شمالی

تفاهم نامه مشترک فی مابین سازمان نظام مهندسی و اداره کل استاندارد استان با موضوع ارتقا کیفیت بتن آماده استان با حضور رجب زاده _ معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در محل سالن جلسات اداره کل استاندارد امضا شد.

کد خبر: 971010001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ دی ۹۷ - ۹:۴۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی​ کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی،تفاهم نامه مشترک فی مابین سازمان نظام مهندسی و اداره کل استاندارد استان با موضوع ارتقا کیفیت بتن آماده استان با حضور رجب زاده _ معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در محل سالن جلسات اداره کل استاندارد امضا شد.

رمضانی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

رمضانی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

تفاهم نامه مشترک طرح ارتقاء  کیفیت بتن  آماده در استان خراسان شمالی امضا شد

رمضانی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در جلسه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان، اداره کل استاندارد، اداره کل راه و شهرسازی استان، شرکتهای خدمات فنی و آزمایشگاهی و تولیدکنندگان بتن که با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، هدف از اجرای این تفاهم نامه را نظام مند کردن نظارت، بازرسی و ساماندهی توسط دستگاه های مرتبط جهت ارتقاء کیفیت بتن آماده در استان دانست.
رمضانی با عنوان این که نود و سه درصد از ساختمانهای استان که در سازمان نظام مهندسی ثبت شده بتنی است، ادامه داد: هفت درصد باقیمانده نیز حدود بیست و پنج درصد مصالح مصرفی آن بتنی است که این امر نشان از اهمیت این موضوع و لزوم کنترل کیفیت بتن را دارد.

تفاهم نامه مشترک طرح ارتقاء کیفیت بتن آماده در استان خراسان شمالی

عضو هیأت رئیسه شورای مرکزی اظهار داشت: امضای تفاهم نامه و گرداوری شیوه نامه کل کار نیست بلکه باید اخلاق حرفه ای، وجدان کاری و سایر مؤلفه های دیگر نیز در نظر گرفته شود تا ادعا کنیم به سمتی میرویم تا توسعه در حوزه بتن اتفاق بیفتد.
وی خاطر نشان کرد: افق بتن هزار و چهارصد افق بسیار پرمحتوایی است که اگر قرار باشد به این سمت حرکت کنیم باید تولید کنندگان، مهندسان و دستگاه های حاکمیتی با یکدیگر تعامل و همکاری بیش تری داشته باشند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سامانه آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ دی ۹۷
615 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0