لزوم نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی محمود حجتی بیان داشت:

لزوم نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: افزایش بهره وری در بخش کشاورزی اساس کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.

کد خبر: 970926006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ آذر ۹۷ - ۱۱:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: افزایش بهره وری در بخش کشاورزی اساس کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.

لزوم نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی

لزوم نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی

لزوم نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی  کشاورزی در افزایش بهره وری تولید و درآمد بهره برداران

وی در جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی که یک شنبه در محل این وزارت برگزار گردید، با تاکید بر اینکه اساس کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، افزایش بهره وری در بخش کشاورزی است، ادامه داد: این وزارتخانه آمادگی دارد تا امکانات خود را برای ارتقای مهارت دانش آموختگان بخش کشاورزی در اختیار سازمان نظام مهندسی کشاورزی قرار دهد.
حجتی:

بر لزوم حضور دانش آموختگان در محیطهای کشاورزی تاکید کرد و گفت: مهندسان جوان کشاورزی باید با حضور در مزارع، گلخانه ها، دامداریها و سایر محیطهای کسب و کار کشاورزی مهارتهای فنی و کاربردی خود را افزایش دهند.
وزیر جهاد کشاورزی افزود:

دانش آموختگان کشاورزی باید با ارائه راهکارهای بهره وری، زمینه افزایش تولید و درآمد بهره برداران را فراهم کنند تا کشاورزان به تاثیر حضور آنها باورمند گردند.
وی با اشاره به ظرفیتهای خدادادی کشور و تواناییهای بی پایان انسان، تصریح کرد: نیروی انسانی با اراده و اتکا به دانش و تکنولوژیهای روز میتواند زمینه توسعه و رفع مشکلات بخش کشاورزی را فراهم کند.

لزوم نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی

حجتی با عنوان اینکه برای تغییر از نظام سنتی به نظام نوین کشاورزی، حضور دانش آموختگان کشاورزی در عرصه ها الزامی است، خاطر نشان کرد: اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی میتوانند در افزایش بهره وری از منابع آب و خاک نقش موثری ایفا کنند.
در این جلسه، شاهرخ رمضان نژاد بعنوان رئیس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور معرفی و از زحمات احمد کبیری رئیس اسبق این سازمان قدردانی گردید.

منبع: فصل اقتصاد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ آذر ۹۷
803 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0