عقب‌نشینی وزیر راه و شهرسازی از برگزاری انتخابات زودهنگام نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی عنوان داشت؛

عقب‌نشینی وزیر راه و شهرسازی از برگزاری انتخابات زودهنگام نظام مهندسی

سایت رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار داشت: اسلامی از موضع قبلی خود مبنی بر برگزاری زودهنگام انتخابات شورای مرکزی این سازمان عقب نشینی کرده است.

کد خبر: 970917008 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ آذر ۹۷ - ۱۱:۰۸ ق.ظ

به گرزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سایت رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار داشت: اسلامی از موضع قبلی خود مبنی بر برگزاری زودهنگام انتخابات شورای مرکزی این سازمان عقب نشینی کرده است.

عقب‌نشینی وزیر راه و شهرسازی از برگزاری انتخابات زودهنگام نظام مهندسی

عقب‌نشینی وزیر راه و شهرسازی از برگزاری انتخابات زودهنگام نظام مهندسی

وزیر راه و شهرسازی از برگزاری انتخابات  زودهنگام نظام مهندسی عقب نشینی کرد

محمد اسلامی و فرج الله رجبی ظهر روز ۴ شنبه (چهاردهم آذر نود و هفت) در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی با یک دیگر دیدار کرده و بر رفع سوءِتفاهمات حمایت وزیر راه و شهرسازی از ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و ادامه فعالیت قانونی شورای مرکزی هفتم تأکید شده است.

در بخش اول این دیدار که به گفتگو و هم‌اندیشی وزیر راه و شهرسازی با رئیس سازمان حول مسائل به‌وجودآمده اختصاص یافت، هر یک از طرفین نظرات فنی و حقوقی خود را حول نامه مورخ یازدهم آذر ماه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر برگزاری انتخابات پیش از موعد شورای مرکزی عنوان کردند.

در بخش دوم نشست نیز با بحث و بررسی مسائل با حضور حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و مهران کفاش معاون حقوقی وزارت راه و شهرسازی ادامه یافت.

در خاتمه این دیدار،:

وزیر راه و شهرسازی تصمیم به برگزاری انتخابات پیش از موعد شورای مرکزی را نتیجه یک استنباط حقوقی از آیین‌ نامه تلقی کرد و با توجه به تنش‌های به‌وجود آمده، بر ضرورت عدم پافشاری بر آن نظریه و تجدیدنظر در آن تأکید کرد.

هم چنین وزیر راه و شهرسازی :

با اعلام آمادگی مبنی بر حضور در نخستین نشست آتی شورای مرکزی، حمایت قاطع خود را از ادامه فعالیت شورای مرکزی هفتم تا پایان دوره ۳ ساله، همکاری با این شورا در جهت رفع مشکلات و همچنین ادامه فعالیت رئیس شورای مرکزی بعنوان منصوب رئیس جمهور ابراز داشت.


ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان:

نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت اتمام تنش‌ های فی‌مابین و تبدیل فضای تقابل به فضای تعامل، از آمادگی شورای مرکزی و هم چنین مجلس شورای اسلامی برای همکاری با وزیر راه و شهرسازی خبر داد و تأکید کرد نباید حواشی بر متن غلبه کند.
طبق این اساس مقرر گردید که نخستین نشست آتی شورای مرکزی هفتم، با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار گردد.
سایت معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی تا به حال خبری در این مورد منتشر نکرده و تنها نامه اسلامی به معاون مسکن و ساختمان مبنی بر ضرورت برگزاری انتخابات پیش از موعد را منتشر کرده است.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی اجرا عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آذر ۹۷
807 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0