جلسه هیات رییسه اتاق اصناف استان البرز با هیات رییسه سازمان هیات رییسه سازمان میزبان هیات رییسه اتاق اصناف

جلسه هیات رییسه اتاق اصناف استان البرز با هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

روز 1شنبه یازدهم آذرماه نود و هفت، هیات رییسه سازمان میزبان هیات رییسه اتاق اصناف البرز بودند

کد خبر: 970914012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷ - ۳:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،روز ۱شنبه یازدهم آذرماه نود و هفت، هیات رییسه سازمان میزبان هیات رییسه اتاق اصناف البرز بودند.جلسه هیات رییسه اتاق اصناف استان البرز با هیات رییسه سازمان

جلسه هیات رییسه اتاق اصناف استان البرز با هیات رییسه سازمان

جلسه هیات رییسه اتاق اصناف استان البرز با هیات رییسه سازمان

جلسه هیات رییسه اتاق اصناف استان البرز با هیات  رییسه سازمان

در این جلسه، که به بررسی راهکارهای تقویت همکاریها و از جمله همکاری در جهت ساماندهی مجریان ذی صلاح تاسیسات و عرضه کنندگان مصالح استاندارد در سطح استان برگزار گردید، در ابتدا بعد از خوشامد گویی رئیس سازمان، روستا آزاد – نایب رییس اتاق اصناف البرز و ریاست اتحادیه تاسیسات مکانیکی کرج در اظهاراتی ضمن تقدیر از تلاش واحد گاز سازمان در جهت ساماندهی مجریان صاحب صلاحیت و اخذ مجوز اجرای انشعابات گاز فشار قوی، با اشاره به رکود ساخت و ساز در استان و کشور، حضور پیمانکاران سایر استان ها در البرز را سبب بیکار شدن، پیمانکاران و مجریان بومی ذکر کرد و خواستار چاره اندیشی در این مورد شد.
روستا آزاد، همچنین عدم جلوگیری از فعالیت مجریان گاز بذون صلاحیت را یک مشکل جدی و سبب آشفتگی در بازار خدمات تاسیساتی و متعاقب آن وارد آمدن خسارت به شهروندان و بهره برداران ساختمان دانست.
ریاست اتحادیه تاسیسات مکانیکی کرج در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به این که شرط عضویت در این اتحادیه اخذ مدرک از سازمان فنی و حرفه ای و گواهینامه مبحث هفده مقررات ملی ساختمان است، آموزش و بروز رسانی مهارتها را لازمه توانمندی مجریان ذی صلاح عنوان کرد که در این مسیر سازمان نظام مهندسی و فنی و حرفه ای میتوانند نقش موثری داشته باشند.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز در اظهاراتش ضمن اشاره به سوابق خوب همکاریهای دو مجموعه تاکید کرد قطعا تعامل بین سازمان و اصناف میتواند نتایج مثبت فراوانی به دنبال داشته باشد، از جمله در موضوع مجریان ذی صلاح و استفاده از مصالح استاندارد ساختمانی که هم اینک مورد تاکید مراجع مختلف استان قرار دارد، همکاری بین دو مجموعه میتواند خیلی موثر باشد.
فرهاد غلامی با اشاره به توافق و تاکید همه مراجع در مورد صدور شناسنامه فنی و ملکی و ثبت همه اطلاعات فنی و اجرایی ساختمان در این اسناد از جمله مشخصات مجریان ذی صلاح، اخذ گواهی نامه های معتبر از دوره های پیش بینی شده مشترک بین سازمان نظام مهندسی و سازمان فنی و حرفه ای، توسط مجریان را ضامن رونق بازار فعالان این عرصه عنوان کرد.
غلامی ضمن تاکید مجدد بر ضرورت همکاری اتاق اصناف برای برداشتن قدم های موثر در جهت منافع شهر و استان، از اتحادیه تاسیسات مکانیکی خواست بمنظور اخذ گواهینامه از دوره های مشترک که در محل ساختمان آموزش سازمان برگزار می گردد به اعضای این اتحادیه اطلاع رسانی گردد.
مصطفی هژیر یوسفی – عضو مکانیک هیات مدیره سازمان نیز در سخنانی با اشاره به نشست های مشترک دو مجموعه همکاریهای دو جانبه را خوب توصیف کرد و بر امکان توسعه و ارتقای این همکاریها تاکید کرد.

جلسه هیات رییسه اتاق اصناف استان البرز با هیات رییسه سازمان

هم چنین محمدرضا ریاحی خواه – خزانه دار سازمان نیز در سخنان خود، فعالیت جزیره ای و نهاد های مختلف را از مشکلات جدی استان ذکر کرد و گفت: با به هم پیوستن مجموعه های فعال در استان منافع و نتایج مثبت بسیاری حاصل خواهد شد که بیش ترین ذی نفعان آن شهروندان استان خواهند بود.
ریاحی خواه، خواستار اقدامات مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان فنی و حرفه ای و اصناف استان برای ساماندهی همه مجریان صنعت ساختمان از جمله مجریان تاسیسات مکانیکی شد.
در ادامه حمید کریمی، ریاست اتاق اصناف البرز ضمن اظهار خوشوقتی از ارتباط مفید دو مجموعه، با اشاره به اشتراکات فراوان در جهت تامین منافع شهروندان و فعالان در صنعت ساختمان، بر تقویت همکاریهای دوجانبه و هم افزایی ظرفیت های دو مجموعه تاکید کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آذر ۹۷
1720 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0