اعتراض نمایندگان به انحلال شورای مرکزی نظام مهندسی عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران بیان کرد

اعتراض نمایندگان به انحلال شورای مرکزی نظام مهندسی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران بیان کرد: در جلسه امروز نمایندگان نسبت به انحلال شورای مرکزی نظام مهندسی توسط وزیر راه و شهرسازی اعتراض کردند.

کد خبر: 970914003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷ - ۱۰:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران بیان کرد: در جلسه امروز نمایندگان نسبت به انحلال شورای مرکزی نظام مهندسی توسط وزیر راه و شهرسازی اعتراض کردند.

اعتراض نمایندگان به انحلال شورای مرکزی نظام مهندسی

اعتراض نمایندگان به انحلال شورای مرکزی نظام مهندسی

اعتراض نمایندگان به انحلال شورای مرکزی  نظام مهندسی

سید ابوالفضل موسوی – عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به جلسه این کمیسیون اظهار داشت: قرار بود وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز حضور یابد که به علت همراه شدن با ریاست جمهوری در سفر استانی به این جلسه نیامد.

موسوی افزود: اعضای کمیسیون عمران از اسلامی به علت لغو کردن شورای مرکزی نظام مهندسی خیلی گله‌مند و معترض بودند.

وی ادامه داد: این مسئله بدون حضور وزیر بررسی گردید و نمایندگان معتقد بودند دولت در یک شاکله در بخش خصوصی مداخله کرده است، لذا قرار شد کمیسیون عمران نشست ویژه‌ای را با حضور اسلامی برگزار کند.

وی تصریح کرد: همچنین قرار است از وزیر راه و شهرسازی دعوت شود تا از برنامه‌ها و قول ‌هایی که قبل از رای اعتماد در کمیسیون عمران ارائه کرده گزارشی را دهد، زیرا حمایت کمیسیون عمران در تایید وی بعنوان وزیر موثر بوده، لذا انتظار داریم همراهی کمیسیون و وزارت راه و شهرسازی مستحکم باشد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران خاطر نشان ساخت: اعتراض امروز نمایندگان تا آن جا پیش رفت که برخی موضوع تفکیک وزارت راه وشهرسازی را عنوان کردند و قرار شد بررسی و در صورت تایید این بار کمیسیون خود در این مورد طرحی را ارائه کند.

اعتراض نمایندگان به انحلال شورای مرکزی نظام مهندسی

وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه، معاون برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی گزارشی از ردیف ‌های اعتباری این وزارتخانه را در امور شهرسازی و در بودجه سال نود و هفت ارائه کرد.

منبع : صراط

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آذر ۹۷
796 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0