کاهش زمان تعلیق پروانه اشتغال ریاست اسبق نظام مهندسی با دستور وزیر راه وشهرسازی صورت گرفت

کاهش زمان تعلیق پروانه اشتغال ریاست اسبق نظام مهندسی

طبق ‌نامه وزیر راه و شهرسازی به معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه مدت‌ زمان تعلیق پروانه اشتغال بکار فرج‌الله رجبی از 1 سال به 2 ماه کاهش یافت.

کد خبر: 970913011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷ - ۴:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،طبق ‌نامه وزیر راه و شهرسازی به معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه مدت‌ زمان تعلیق پروانه اشتغال بکار فرج‌الله رجبی از ۱ سال به ۲ ماه کاهش یافت.

کاهش زمان تعلیق پروانه اشتغال ریاست اسبق نظام مهندسی

کاهش زمان تعلیق پروانه اشتغال ریاست اسبق نظام مهندسی

کاهش زمان تعلیق پروانه اشتغال ریاست  اسبق نظام مهندسی

سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در نامه‌ای خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس عنوان کرده است که دستور وزیر راه و شهرسازی در باره کاهش مدت‌زمان تعلیق پروانه اشتغال بکار فرج‌الله رجبی، برای ابلاغ به سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان فارس و اطلاع به وی اقدامات لازم مبذول گردد.
طبق نامه وزیر راه و شهرسازی به معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه مدت‌زمان تعلیق پروانه اشتغال بکار فرج‌الله رجبی از ۱ سال به ۲ ماه کاهش یافت.
محمد اسلامی در نامه‌ای جداگانه به معاون مسکن و ساختمان این وزارتخانه دستور برگزاری نشست فوق‌العاده هیات عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را ابلاغ کرد.

کاهش زمان تعلیق پروانه اشتغال ریاست اسبق نظام مهندسی

در این نامه بیان شده است که براساس ماده صد و سه آیین‌نامه اجرایی قانون نظام‌ مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال هفتاد و پنج از اعضای اصلی هیات مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان ‌ها برای شرکت در این نشست دعوت گردد.
پروانه اشتغال بکار فرج الله رجبی از طرف وزیر اسبق راه و شهرسازی باطل گردیده بود.

منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۹۷
730 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0