ایجاد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در سیستان و بلوچستان مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان

ایجاد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در سیستان و بلوچستان

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در جلسه ای که بمنظور ایجاد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی باحضور جمعی از مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان درمحل این سازمان برگزار گردید، ادامه داد: باهدف خدمات مناسب تر به بهره برداران و برون سپاری بخشی از فعالیتهای کشاورزی به بخش خصوصی این مراکز در سطح استان راه اندازی می‌ گردد.

کد خبر: 970911010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ آذر ۹۷ - ۴:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در جلسه ای که بمنظور ایجاد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی باحضور جمعی از مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان درمحل این سازمان برگزار گردید، ادامه داد: باهدف خدمات مناسب تر به بهره برداران و برون سپاری بخشی از فعالیتهای کشاورزی به بخش خصوصی این مراکز در سطح استان راه اندازی می‌ گردد.

ایجاد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در سیستان و بلوچستان

ایجاد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در سیستان و بلوچستان

ایجاد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در  سیستان و بلوچستان

بهزاد شهرکی گفت: نخستین مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی سیستان و بلوچستان بعنوان مرکز پایلوت در دهکده گاوداران زاهدان راه اندازی خواهد شد.
شهرکی ادامه داد: در حال حاضر سی و هشت مرکز خدمات جهاد کشاورزی در سطح شهرستانهای استان در حال ارائه خدمات به بهره برداران بخش کشاورزی هستند.
هم چنین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان نیز تصریح کرد: با توجه به خشکسالیهای مداوم و لزوم مرمت و بازسازی قنوات در سال جاری سی و دو رشته قنات با مشارکت بهره برداران با اعتبار بیست و یک میلیارد و هشتصد و شصت و چهار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی در حال انجام است‌.
شیرزاد کمالی خاطر نشان کرد: عملیات مرمت و بهسازی قنوات شامل کول گذاری، ریزش برداری، سنگ بند سیمان، طوقه چینی‌، بغل بری و تغییر مسیر، پوشش بتنی مظهر قنات در ۳ بخش مرکزی، بم پشت و جالق شهرستان سراوان صورت گرفته است‌.

ایجاد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در سیستان و بلوچستان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان گفت:

پانصد و سی هکتار از اراضی شهرستان تحت پوشش این سی و دو رشته قنات بوده واراضی سه هزار و نهصد بهره بردار با آب استحصالی این قنات ها آبیاری می گردند.
وی یاد آور شد: شهرستان سراوان دارای صد و بیست و پنج رشته قنات می باشد و مرمت و باز سازی این تعداد رشته قنات طی سال‌جاری نسبت به سنوات گذشته در شهرستان سراوان کم نظیر بوده است.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آذر ۹۷
891 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0