نیاز به برنامه جامع در پسامندهای صنعتی عضو شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم بیان کرد:

نیاز به برنامه جامع در پسامندهای صنعتی

حسن بختیاری اظهار داشت: استان قم نیازمند برنامه جامعی در بحث مدیریت پسماندهای صنعتی است که از ضروریات محسوب می گردد و در آینده آلودگی هوا، منابع آب و خاک را بهمراه خواهد داشت.

کد خبر: 970820020 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ آبان ۹۷ - ۵:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حسن بختیاری اظهار داشت: استان قم نیازمند برنامه جامعی در بحث مدیریت پسماندهای صنعتی است که از ضروریات محسوب می گردد و در آینده آلودگی هوا، منابع آب و خاک را بهمراه خواهد داشت.

نیاز به برنامه جامع در پسامندهای صنعتی

نیاز به برنامه جامع در پسامندهای صنعتی

نیازمند برنامه جامع در پسماندهای صنعتی  هستیم

HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) ازجمله مباحثی است که با توجه به تغییرات تکنولوژی و تغییر الگوی مصرف در عرصه رقابت اهمیت دارد و از عوامل رقابت ‌پذیر محسوب می گردد.
جای این امر در تصمیم ‌گیری‌ها و نظام برنامه ‌ریزی در بخش ‌های مختلف مدیریت شهری و صنعت خالی است. به نظر می ‌رسد باید به منظور کاهش ریسک ‌های ناشی از فعالیت‌ های مختلف در شهر، هزینه‌های ثانوی شرایط نامطلوب زیست محیطی، بهداشتی و ایمنی رویکرد مدیریت در بخش‌ های مختلف به سمت توسعه واحدهای HSE هدایت گردد.

نیاز به برنامه جامع در پسامندهای صنعتی

حسن بختیاری، عضو شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم با اشاره به اهمیت HSE خاطر نشان ساخت: HSEدر قالب بهداشت، محیط زیست شهری و رعایت مسائل ایمنی در صنعت از جمله مقوله ‌هایی است که در کشور و شهر قم به آن توجه جدی نمی ‌گردد.
منبع : خبرگزاری فارس –

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آبان ۹۷
1386 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0