آمادگی کمیسیون نظام فنی و اجرایی جهت ارائه پیشنهادهای اصلاحی قانون دبیر اجرایی شورای مرکزی

آمادگی کمیسیون نظام فنی و اجرایی جهت ارائه پیشنهادهای اصلاحی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان 

دبیر اجرایی شورای مرکزی، در نشست کمیسیون نظام فنی و اجرایی شورا با اشاره به وسعت حوزه فعالیت این کمیسیون آن را بازوی کارآمد سازمان توصیف کرد و افزود: از این پس شورای مرکزی در تعیین اولویتهای دستور کار کمیسیونها مشارکت میکند، تا علاوه بر طرح موارد ضروری تر در نشست های کمیسیونها خروجی کار آن ها نیز بلافاصله در شورا عنوان و نهایی گردد و از موازی کاری در مباحث کمیسیون‌ ها پیشگیری شود.

کد خبر: 970814002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ آبان ۹۷ - ۱۱:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،دبیر اجرایی شورای مرکزی:

در نشست کمیسیون نظام فنی و اجرایی شورا با اشاره به وسعت حوزه فعالیت این کمیسیون آن را بازوی کارآمد سازمان توصیف کرد و افزود: از این پس شورای مرکزی در تعیین اولویتهای دستور کار کمیسیونها مشارکت میکند، تا علاوه بر طرح موارد ضروری تر در نشست های کمیسیونها خروجی کار آن ها نیز بلافاصله در شورا عنوان و نهایی گردد و از موازی کاری در مباحث کمیسیون‌ ها پیشگیری شود.

آمادگی کمیسیون نظام فنی و اجرایی جهت ارائه پیشنهادهای اصلاحی قانون

آمادگی کمیسیون نظام فنی و اجرایی جهت ارائه پیشنهادهای اصلاحی قانون

کمیسیون نظام فنی و اجرایی جهت ارائه  پیشنهادهای اصلاحی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آماده است

جواهری:

از تلاش این کمیسیون در تهیه ویرایش نظام نامه نحوه فعالیت مجریان و نیز همسان سازی نحوه فعالیت شرکتهای آزمایشگاهی تقدیر کرد.

کمیسیون نظام فنی اجرایی در جلسه اخیر خود پیشنهاد کرد

هر کدام از اعضای هیئت رئیسه شورا

در پیگیری پیشنهادهای مصوب هر یک از کمیسیونها همکاری داشته باشند تا از مسکوت ماندن مصوبات یا طرح و بررسی یک موضوع در چند کمیسیون جلوگیری و تصویب آن ها در صحن شورا سریع‌تر انجام گردد. این کمیسیون هم چنین تشکیل نشست های کارشناسی بین شورای مرکزی و سازمان برنامه و بودجه را که متولی نظام فنی و اجرایی کشور است، خواستار شد.

کمیسیون نظام فنی و اجرایی در این جلسه،:

آمادگی خود را برای ارائه پیشنهادهای اصلاحی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و شیوه نامه های مرتبط با آن طبق نیازهای روز جامعه مهندسی و ایجاد وحدت رویه در استان ها اعلام کرد. ویرایش نظامنامه نحوه فعالیت مجریان با استفاده از نظرات اصلاحی کمیسیون نظام فنی اجرایی با هدف همسان سازی فعالیت مجریان ذی صلاح از دیگر مباحث این جلسه بود. پیش نویس یاد شده بعد از انجام کارشناسی در این کمیسیون آماده ارائه به هیئت رئیسه شورای مرکزی است.

 

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آبان ۹۷
776 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0