ورود دفتر بازرسی ریاست جمهوری به اقدام عجیب وزیر راه و شهرسازی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

ورود دفتر بازرسی ریاست جمهوری به اقدام عجیب وزیر راه و شهرسازی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با تاکید بر این ‌‌که اختلاف نظر با وزارت راه و شهرسازی مربوط به مطالبه نمایندگان در مورد نابسامانی بازار مسکن است، بیان کرد: استیضاح آخوندی از دستور کار مجلس خارج نشده است.

کد خبر: 970718003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ - ۹:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با تاکید بر این ‌‌که اختلاف نظر با وزارت راه و شهرسازی مربوط به مطالبه نمایندگان در مورد نابسامانی بازار مسکن است، بیان کرد: استیضاح آخوندی از دستور کار مجلس خارج نشده است.

ورود دفتر بازرسی ریاست جمهوری به اقدام عجیب وزیر راه و شهرسازی

ورود دفتر بازرسی ریاست جمهوری به اقدام عجیب وزیر راه و شهرسازی

وورد دفتر بازرسی ریاست جمهوری به اقدام عجیب  وزیر راه و شهرسازی/ استیضاح آخوندی در دستور کار است

فرج‌الله رجبی در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به اقدام آخوندی در را رابطه با تعلیق پروانه اشتغال به کارش، بیان داشت: بنده طبق حکم ریاست جمهوری، به ‌عنوان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منصوب شده‌ام، از این رو موضوع خیلی روشن است.
رجبی با تاکید بر این ‌که همچنان بکار خودم در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ادامه می ‌دهم، ادامه داد: ریاست جمهوری موضوع تعلیق حکم پروانه اشتغال بکار بنده از طرف آخوندی را به دفتر بازرسی ویژه ارجاع داده‌اند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور همچنین با عنوان این ‌که اختلاف نظر با وزارت راه و شهرسازی به مسئله مطالبه گری در حوزه مسکن و نابسامانی به این بخش بر می‌گردد، اظهار داشت: طی ۱ سال اخیر پیگیری ‌های فراوانی در رابطه با اوضاع نابسامان مسکن و تاثیر منفی آن بر افزایش بیکاری و کاهش اشتغال زایی انجام داده‌ام.

ورود دفتر بازرسی ریاست جمهوری به اقدام عجیب وزیر راه و شهرسازی

رجبی خاطر نشان کرد: ورود به بنده به استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیز به علت ضعف سیاست ‌های مسکن است. در این راستا از سال گذشته مکاتبات متعددی را در این رابطه با مسئولان دولتی از جمله معاون اول ریاست جمهوری و همچنین ریاست مجلس داشته‌ام.
رجبی با تاکید بر این ‌که استیضاح وزیر راه و شهرسازی از دستور کار مجلس خارج نشده است، یاد آور شد:‌ با توجه به این‌ که قرار شده چهره جدیدی از طرف دولت برای وزارت راه و شهرسازی معرفی گردد دیگر استیضاح در شرایط فعلی ضرورتی ندارد.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مهر ۹۷
940 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0