فرماندار آستارا

مساعدت بانکها و سازمان نظام مهندسی نسبت به اجرای طرحهای بوم گردی در آستارا

فرماندار آستارا، از بانکها و سازمان نظام مهندسی خواست تا نسبت به فراهم آوری تسهیلات و مساعدت در هزینه های نقشه و نظارت ساخت و ساز‌های طرح بومگردی همکاری و مساعدت را داشته باشند.

کد خبر: 970715007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مهر ۹۷ - ۱۲:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فرماندار آستارا، از بانکها و سازمان نظام مهندسی خواست تا نسبت به فراهم آوری تسهیلات و مساعدت در هزینه های نقشه و نظارت ساخت و ساز‌های طرح بومگردی همکاری و مساعدت را داشته باشند.

مساعدت بانکها و سازمان نظام مهندسی نسبت به اجرای طرحهای بوم گردی

مساعدت بانکها و سازمان نظام مهندسی نسبت به اجرای طرحهای بوم گردی

مساعدت بانکها و سازمان نظام مهندسی نسبت  به اجرای طرحهای بوم گردی در آستارا

یونس رنجکش در نشست بومگردی شهرستان آستارا، گفت: با پیگیریهای شهرستانی و با توجه به دستور استاندار گیلان در مورد اجرای طرحهای بومگردی در حال حاضر پنجاه و هشت واحد بوم گردی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پروانه بهره برداری اخذ کرده اند.
رنجکش ادامه داد: یکی از مشکلات عمده در این زمینه مشکلات ناشی از مقررات سازمان نظام مهندسی در محاسبه هزینه های مربوطه و پرداخت تسهیلات بانکی است که نیازمند توجه و دستور و پیگیری ‌های ویژه است.
فرماندار آستارا افزود: این مساعدتها و پیگیری ‌ها می‌ تواند سبب تشویق سرمایه‌گذاران و متقاضیان ایجاد طرح ‌های بومگردی درآستارا گردد.
به گفته رنجکش؛ نباید متقاضیان را با پیچیدگی قوانین و عدم حمایتهای لازم از طرف دستگاه‌ های متولی ناامید و دلسرد کرد.
رنجکش یادآور شد: برای اجرای این مقدار واحد بومگردی بیش از پنجاه میلیارد ریال اعتبار نیاز است که باید از طرف بانک ها پرداخت گردد.
فرماندار آستارا تأکید کرد: شهرستان آستارا با توجه به برنامه‌ ریزی‌هایی که در این شهرستان شده است زمینه‌ های اجرای طرحهای بزرگ بومگردی را دارد ولی نیازمند حمایتها و انجام وعده‌های مربوطه توسط دستگاه‌ های اجرایی است.

مساعدت بانکها و سازمان نظام مهندسی نسبت به اجرای طرحهای بوم گردی

رنجکش تصریح کرد: متقاضیان در زمینه اخذ پروانه ساخت با توجه به هماهنگی‌ های انجام گرفته از طریق بخشداری ‌ها و دهیاری‌ های شهرستان مشکلی نخواهند داشت.
فرماندار آستارا خواستار تخصیص حداقل پنجاه درصدی پرداخت هزینه های نظام مهندسی با توجه به پیگیریهای استاندار گیلان از این سازمان و مساعدت‌ های ویژه در این زمینه شد تا زمینه‌ های تشویق متقاضیان و سرمایه‌گذاران بیش تر فراهم گردد.

منبع : جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل آزمون نظام مهندسی طراحی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مهر ۹۷
741 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0