مشارکت بالا در انتخابات نظام مهندسی پشتوانه هیئت مدیره جدید معاون استاندار قم بیان کرد:

مشارکت بالا در انتخابات نظام مهندسی پشتوانه هیئت مدیره جدید

معاون امور عمرانی استاندار قم اظهار داشت: مشارکت بالای مهندسان در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان قم، پشتوانه محکمی برای اعضای جدید هیئت مدیره خواهد بود.

کد خبر: 970712033 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ - ۸:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون امور عمرانی استاندار قم اظهار داشت: مشارکت بالای مهندسان در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان قم، پشتوانه محکمی برای اعضای جدید هیئت مدیره خواهد بود.

مشارکت بالا در انتخابات نظام مهندسی پشتوانه هیئت مدیره جدید

مشارکت بالا در انتخابات نظام مهندسی پشتوانه هیئت مدیره جدید

مشارکت بالا در انتخابات نظام  مهندسی پشتوانه هیئت مدیره جدید است

محسن بهشتی عصر ۵ شنبه در حاشیه بازدید از یکی از شعب اخذ رأی انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم عنوان کرد: خوشحال هستیم که مهندسان استان قم برای هشتمین بار بمنظور انتخاب اعضای هیأت مدیره، پای صندوق رأی می‌ روند و این سازمان دارای فعالیتی بیش از ۲ دهه است که خیلی ارزشمند است.
بهشتی ادامه داد: امید است با بهره‌ گیری از تجارب گذشته و هم چنین با مشارکت بالای مهندسان در انتخابات دوره هشتم در پای صندوق رأی، افرادی انتخاب شوند که بتوانند اهداف این سازمان را دنبال و هم چنین در عرصه عمران و آبادانی قم نقش آفرین باشند.
وی با عنوان این که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم همواره در راستای توسعه و رشد استان قم نقش مهمی ایفا کرده است، تصریح کرد: مهندسان عضو این سازمان در رشته ‌های ۷ گانه ظرفیت ‌ها و توانمندی ‌های خیلی خوبی دارند و انتظارات از این سازمان نیز بالا است.

مشارکت بالا در انتخابات نظام مهندسی پشتوانه هیئت مدیره جدید

معاون امور عمرانی استاندار قم خاطر نشان ساخت: امیدوار هستیم در این دوره با حضور گسترده اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در پای صندوق رأی که می ‌تواند پشتوانه محکمی برای اعضای جدید هیئت مدیره باشد، آینده روشن‌ تری برای جامعه مهندسی استان و این سازمان ترسیم گردد.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۷
1022 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0