برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مازندران سیزدهم مهر مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خبرداد:

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مازندران سیزدهم مهر

عبداله بهادری _ ریاست دستگاه نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از برگزاری این انتخابات در روز جمعه سیزدهم مهر نود و هفت خبر داد.

کد خبر: 970710018 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷ - ۱۲:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسبن نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عبداله بهادری _ ریاست دستگاه نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از برگزاری این انتخابات در روز جمعه سیزدهم مهر نود و هفت خبر داد.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مازندران سیزدهم مهر

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مازندران سیزدهم مهر

انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مازندران  سیزدهم مهر برگزار می‌ گردد

عبداله بهادری با اعلام این خبر افزود: انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در هجده حوزه انتخابیه در روز جمعه سیزدهم مهرماه نود و هفت از ساعت هشت صبح تا ساعت شانزده بطور همزمان برگزار می گردد.
بهادری ادامه داد: با توجه به تعداد اعضای نظام مهندسی ساختمان استان مازندران که قریب به سی و پنج هزار نفر میباشد، تعداد اعضای هیات مدیره پانزده نفر خواهد بود که متشکل از هفت نفر رشته عمران، دو نفر رشته معماری، ۱ نفر نقشه برداری، ۱ نفر ترافیک، دو نفر رشته برق، ۱ نفر رشته مکانیک و ۱ نفر رشته شهرسازی بعنوان اعضاء اصلی خواهند بود و در هر رشته نیز یك عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.
بهادری گفت: احراز هویت اعضا و رای دهندگان از طریق اپراتور و سیستم انجام می گردد و یک نفر امکان رای دادن در ۲ حوزه رای‌گیری را نخواهد داشت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در مورد تعداد نامزدهای این انتخابات، عنوان داشت: پنجاه و سه نفر بعنوان نامزد انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران توسط دستگاه نظارت و هیأت اجرایی تایید صلاحیت شده‌اند كه با انصراف شش نفر از نامزدها در حال حاضر تعداد داوطلبان چهل و هفت نفر می‌ باشد.
بهادری پایان مهلت تبلیغات كاندیدها  را بیست و چهار ساعت قبل از تاریخ برگزاری و شروع رای گیری اعلام كرد و افزود: از طریق هیئت اجرایی به رسانه‌ها، مطبوعات، روزنامه ها و هفته نامه‌ها اطلاع رسانی گردیده تا از چاپ آگهی تبلیغاتی در روزهای ممنوعیت تبلیغات خودداری نمایند كه آخرین روز تبلیغات كاندیدها بیست و چهار ساعت پیش از برگزاری انتخابات خواهد بود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران، ضمن اشاره به اینکه کلیه اعضای سازمان چه اعضاء دارای پروانه اشتغال به كار و چه اعضاء بدون پروانه می‌ توانند در این انتخابات شرکت کرده و به کاندیدهای مورد نظر خود رای دهند، ادامه داد: مسلماً حضور حداكثری مهندسان در این انتخابات می‌تواند در انتخاب اصلح ترین افراد برای تصمیم سازیهای مهم آینده و برای پیشرفت و آبادانی استان موثر باشد.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مازندران سیزدهم مهر

بهادری با تاکید بر نقش محوری مهندسین در سازندگی استان و کشور گفت: مهندسان با حضور در انتخابات می ‌توانند در عملکرد و نوع فعالیتهای نظام مهندسی ساختمان تأثیر گذار بوده و در روند جاری آن تغییراتی ایجاد کنند.
وی خاطر نشان کرد: این انتخابات بزرگ ترین انتخابات صنفی کشور است که می‌بایست به دور از هر گونه سیاسی کاری و با مشارکت حداکثری مهندسان برگزار کردد و بدون تردید در سرنوشت سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان رکنی از ارکان ساخت و ساز شهری خیلی مؤثر خواهد بود.
رئیس دستگاه نظارت، بر لزوم تلاش برای برگزاری انتخابات در شأن و منزلت مهندسین و با رعایت اقتدار و بی طرفی بصورت سالم و بی نقص اشاره کرد و افزود: هرچه فضای برگزاری انتخابات با شور و نشاط باشد، مسلماً میزان مشاركت مهندسین و حضور در پای صندوقهای رای افزایش خواهد یافت.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته برنزی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مهر ۹۷
985 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0