پیام تشکر رییس سازمان از حضور مهندسان در هشتمین دوره انتخابات منوچهر ماهروبختیاری

پیام تشکر رییس سازمان از حضور مهندسان در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان استان لرستان

منوچهر ماهروبختیاری _ رییس سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان لرستان در پیامی از حضور مهندسین استان لرستان در هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان استان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: 970708027 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۹۷ - ۵:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل ازسازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، منوچهر ماهروبختیاری _ رییس سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان لرستان در پیامی از حضور مهندسین استان لرستان در هشتمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان استان تقدیر و تشکر کرد.

پیام تشکر رییس سازمان از حضور مهندسان در هشتمین دوره انتخابات

پیام تشکر رییس سازمان از حضور مهندسان در هشتمین دوره انتخابات

پیام تشکر رییس سازمان از حضور  مهندسان در هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان استان لرستان

بسم‌الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال را شاکر هستیم که بار دیگر، شاهد حضور مهندسان شریف استان لرستان در پای صندوق‌ های رأی بودیم.
بدون شک این حضور می ‌تواند پشتوانه و راهگشای خدمتگزاران شما در سازمان استان به ‌منظور تسریع و بهبود روند توسعه و پیشبرد اهداف سازمان باشد.
اخلاق‌ مداری و حفظ اصول حرفه‌ای و رعایت ارزش ‌های اخلاقی را در بین کاندیداهای محترم ارج نهاده و از این که با حضور در صحنه و رقابت سالم و طرح مباحث و خواسته ‌های اساسی اعضاء، زمینه حضور اعضاء را فراهم ساختند سپاسگزاری می ‌کنم و امیدوار هستم هیات مدیره جدید نهایت سعی خود را در جهت رعایت مفاد قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان و مصوبات قانونی مرتبط به کار بسته و همچنین در مدیریت سازمان و رسیدگی به تمامی امور و وظایف محوله، امانتداری را رعایت کنند.

پیام تشکر رییس سازمان از حضور مهندسان در هشتمین دوره انتخابات

بر خود واجب می دانم از کلیه دست‌اندرکاران این انتخابات نظیر هیأت اجرایی، هیأت نظارت، نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، کارکنان خدوم سازمان که در برگزاری موفق این انتخابات نقش مؤثر داشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.
در خاتمه جا دارد به اعضای محترم هیأت مدیره دوره هشتم که در فرآیندی دموکراتیک به ‌عنوان عصاره بزرگ ترین تشکل صنفی کشور انتخاب ‌شده‌اند تبریک عرض کنم و هم چنین از کلیه کاندیداها و هوادارانشان تقدیر و تشکر نمایم و برای آن ‌ها در تمام عرصه‌ها از درگاه خداوند بزرگ آرزوی موفقیت میکنم.
منوچهر ماهرو بختیاری
مهرماه ۹۷

منبع : سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان لرستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۷
1038 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0