انتخابات فرصتی برای بیان خواسته ها به قلم حامد مظاهریان

انتخابات فرصتی برای بیان خواسته ها

حامد مظاهریان، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در یادداشت کوتاهی در کانال تلگرامی خود در 6 مهر 97، به برگزاری انتخاباب هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، پرداخت.

کد خبر: 970706006 تاریخ انتشار: جمعه ۶ مهر ۹۷ - ۱۰:۴۵ ق.ظ

حامد مظاهریان، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در یادداشت کوتاهی در کانال تلگرامی خود در ۶ مهر ۹۷، به برگزاری انتخاباب هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، پرداخت.

انتخابات فرصتی برای بیان  خواسته ها

فرآیند دشوار و پیچیده انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان که از خرداد ماه آغاز شد اکنون به هفته پایانی و اوج خود نزدیک می شود.

انتخابات فرصتی برای بیان خواسته ها

پیشتازان این دوره از انتخابات دو استان آذربایجان شرقی و کرمانشاه بودند و انتخابات را در روز پنجشنبه ۶ مهرماه برگزار کردند. با اختیاری که در نظام نامه به هیات اجرایی داده شد در این انتخابات هر استان مختار به انتخاب نوع رای گیری بصورت دستی، نیمه مکانیزه و یا مکانیزه کامل با توجه به امکانات خود است. بنابراین در این دو استان یکی نوع مکانیزه کامل و دیگری نوع دستی را برگزید و اکنون که این پست را منتشر می کنم انتخابات در هر دو استان با موفقیت به پایان رسیده و نتیجه آن مشخص و اعلام شده است.

روز جمعه انتخابات در سه استان خوزستان، گیلان و لرستان برگزار خواهد شد و یکشنبه هم در خراسان رضوی و روزهای بعد از آن در استان های دیگر یکی پس از دیگری…

انتخابات فرصتی برای بیان خواسته ها

امیدوارم آنچه از پس این انتخابات حاصل خواهد شد، صدای رسای نمایندگان مهندسان و عزم آنان برای انجام اصلاحات واقعی و صادقانه در سازمان هایمان باشد.

 

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ مهر ۹۷
2078 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0