ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد:

تقدیم استیضاح وزیر راه و شهرسازی به هیأت رئیسه مجلس

فرج‌الله رجبی _ ریاست سازمان نظام مهندسی کشور، از وضعیت رکود تورمی بازار مسکن خبر داد و تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر وضعیت بازار مسکن نسبت به سال گذشته بسیار بدتر شده و این بازار هم اکنون وارد دوران رکود تورمی گردیده است.

کد خبر: 970702010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ مهر ۹۷ - ۳:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فرج‌الله رجبی _ ریاست سازمان نظام مهندسی کشور، از وضعیت رکود تورمی بازار مسکن خبر داد و تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر وضعیت بازار مسکن نسبت به سال گذشته بسیار بدتر شده و این بازار هم اکنون وارد دوران رکود تورمی گردیده است.

چرا اجلاس نظام مهندسی در هتل مجلل برگزار می‌ گردد

تقدیم استیضاح وزیر راه و شهرسازی به هیأت رئیسه مجلس

استیضاح وزیر راه و شهرسازی تقدیم هیأت  رئیسه مجلس شد/ورود بازار مسکن به دوران رکود تورمی

رجبی اظهار داشت: افزایش قیمت مسکن نسبت به میزان تولید مسکن خیلی بیش تر بوده و همین موضوع برای خریداران نگران کننده است.
وی ادامه داد: آمارها نشان می‌ دهد که میانگین قیمت مسکن سال جاری نسبت به سال گذشته رشد شصت درصدی داشته و این افزایش قیمت در برخی از مناطق بیش تر و در برخی از مناطق کم تر بوده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با عنوان این که می ‌توانیم با مدیریت و نظارت بیش تر میزان تولید مسکن را افزایش دهیم، عنوان کرد: نقدینگی و سرمایه‌های در دست مردم به سمت بازار مسکن رفته و این خود باعث ایجاد تورم شده است.


رجبی خاطر نشان کرد: متأسفانه با کاهش تولید مسکن شاهد کاهش آمار اشتغال در حوزه ساخت و ساز شده‌ایم که این خود بر صنعت اشتغال نیز تأثیرگذار بوده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در ادامه از به حد نصاب رسیدن امضاهای استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر داد و یاد آور شد: استیضاح آخوندی به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مهر ۹۷
752 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0