کاهش استعلامات غیر ضروری 8 گانه ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران بیان کرد:

کاهش استعلامات غیر ضروری ۸ گانه

حجت الله علیمحمدی امروز با بیان این که سازمان نظام مهندسی مازندران پانزده هزار عضو و ده هزار جویای کار دارد، گفت: معرفی مسئولان فنی طبق توانمندی جزء الزامات بوده که باید اقدام و معرفی گردند.

کد خبر: 970325006 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ خرداد ۹۷ - ۳:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور، حجت الله علیمحمدی امروز با بیان این که سازمان نظام مهندسی مازندران پانزده هزار عضو و ده هزار جویای کار دارد، گفت: معرفی مسئولان فنی طبق توانمندی جزء الزامات بوده که باید اقدام و معرفی گردند.

کاهش استعلامات غیر ضروری 8 گانه

کاهش استعلامات غیر ضروری ۸ گانه

کاهش استعلامات غیر ضروری  ۸ گانه

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران عنوان داشت: برخی تولید کنندگان به علل مختلف که خود مرتکب میشوند و بنای غیر مجاز دارند، تمدید یا صدور پروانه آنها غیر قانونی بوده و این سبب نگرانی و اعتراض تولید کنندگان میشود .
وی، بنای غیر مجاز را یکی از چالشهای حوزه نظام مهندسی کشاورزی ذکر کرد و بر ساماندهی تولید کنندگانی که بنای غیر مجاز دارند تاکید کرد.
علیمحمدی، هدفمند کردن تولید را از شاخصه های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران دانست و افزود: سعی میکنیم تا هرج و مرج تولید در استان اتفاق نیفتد.
وی با عنوان این که بد قانونی بدتر از بی قانونی است و نظام مندی ساختار اداری از اهداف ما محسوب می گردد، ادامه داد: با تغییر ساختارها سعی کردیم متقاضیان با سهولت مجوزهای لازم در این حوزه را اخذ و نگرانی در این رابطه نداشته باشند.
علیمحمدی ادامه داد: ما تولید کنندگان را بدنه ی خود محسوب کرده و به حقوق آن ها احترام میگذاریم و بر این باور هستیم چون از تولید کنندگان وجه دریافت میکنیم مکلف به ارائه آنها خدمات براساس قانون هستیم؛ بنابراین تولید کنندگان را ازجنس خودمان دانسته و با آنها همراه هستیم.
وی در بخش دیگر از اظهاراتش به مسئله رشوه خواری اشاره کرد و یاد آور شد: چنان چه چنین اتفاقی در حوزه نظام مهندسی کشاورزی رخ دهد بدون تعارف با فرد خاطی برخورده کرده و او را خلع میکنم .
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی مازندران با بیان این که با تمهیدات اتخاذ شده از طرف این سازمان موافقت اصولی برای تمامی مجوزهای دام، طیور و شیلات حذف شد، خاطر نشان کرد: طبق این اساس تکریم ارباب رجوع و ملاقات عمومی در طول هفته در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
وی به اخبار منتشره مبنی بر مشکلات نظام دامپزشکی استان اشاره کرد و افزود: انتشار این خبر سبب استرس برخی از تولید کنندگان شد و نگرانیهایی را با خود بهمراه داشت.
علیمحمدی با بیان این مطلب گفت: متاسفانه برخی از افراد سود جو با دامن زدن به این خبر در فضای مجازی، بر نگرانیهای تولید کنندگان افزودند حتی مسائلی را مطرح میکنند که منزلت نظام جمهوری اسلامی نبوده و فضای جامعه را متشنج میکند.

کاهش استعلامات غیر ضروری ۸ گانه

وی اظهار داشت: براساس دستورالعمل سازمان وزارت جهاد کشاورزی ارائه پروانه گلخانه صنعتی خارج از بافت روستا زیر ۳ هزار متر مربع ممنوع است ولی با رایزنیهای صورت گرفته به علت شرایط اقلیمی مازندران این میزان به یک هزار متر کاهش پیدا کرد و متقاضیان میتوانند با دارا بودن چنین شرایط نیر پروانه صنعتی از طرف سازمان نظام مهندسی کشاورزی اخذ کنند.
وی در ادامه از تعامل و همکاری استاندار مازندران و حیدرپور ریاست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در کاهش استعلامات غیر ضروری ۸ گانه در نظام مهندسی کشاورزی قدردانی کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی مازندران با یادآوری این که دلاور حیدرپور ریاست جهاد کشاورزی مازندران قبل از این در جلسه خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد مشکلات نظام دامپزشکی اعلام کرد که مشکلات حوزه ی نظام دامپزشکی مختص به همان حوزه بوده و مشکلات مطروحه در سازمان نظام دامپزشکی وجود دارد؛ نظام مهندسی کشاورزی فعال و همراه با سیاستهای سازمان جهاد کشاورزی فعالیت میکند و اگر مشکلی هم از طرف مردم در این حوزه مطرح می گردد ناشی از دستورالعملهاست که بایستی اصلاح گردد.
علیمحمدی یاد آور شد: مشکلات سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران اندک و قابل حل بوده و این سازمان بفعالیت خود ادامه میدهد.
منبع : ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ خرداد ۹۷
1012 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0