جذب کارآفرینان کشاورزی در شرکت‌ های تعاون روستایی فارس بهجت‌حقیقی بیان کرد:

جذب کارآفرینان کشاورزی در شرکت‌ های تعاون روستایی فارس

ریاست سازمان تعاون روستایی استان فارس از جذب و به کار گیری تعدادی از کارآفرینان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف کشاورزی بعنوان مدیران عامل تعدادی از شرکتهای این سازمان خبر داد.

کد خبر: 970310009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ خرداد ۹۷ - ۱:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان تعاون روستایی استان فارس از جذب و به کار گیری تعدادی از کارآفرینان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف کشاورزی بعنوان مدیران عامل تعدادی از شرکتهای این سازمان خبر داد.

جذب کارآفرینان کشاورزی در شرکت‌ های تعاون روستایی فارس

جذب کارآفرینان کشاورزی در شرکت‌ های تعاون روستایی فارس

جذب کارآفرینان کشاورزی در شرکت‌ های تعاون  روستایی فارس

احد بهجت ‌حقیقی، عنوان داشت: طی هماهنگی‌ های انجام شده با دانشگاه ‌ها مقرر گردیده که تعدادی از کارآفرینان و فارغ التحصیلان که عضویت سازمان نظام مهندسی کشاورزی را دارا هستند، در تعدادی از شرکت ‌ها مشغول بکار گردند.
حقیقی، ضمن اعلام خبر فوق با عنوان این که این مهم جهت اشتغال بیش تر جوانان تحصیل کرده در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: سطوح جذب افراد علاوه بر مجامع علمی، شامل شرکت ‌های دانش‌ بنیان استان فارس نیز می ‎شود.
رئیس سازمان تعاون روستایی استان فارس با عنوان این که شبکه تعاون روستایی طبق پتانسیل و ظرفیت‌ ها، برنامه‌ ای عملیاتی منطبق بر کیفیت را در سال نود و هفت بعنوان اولویت مهم در دستور کار قرار داده، گفت: کیفیت کالای ایرانی، مهم ترین محور این برنامه عملیاتی خواهد بود.
حقیق با یادآوری این موضوع که امسال بدنبال افزایش کیفیت مطلوب در راستای تحقق شعار سال هستیم، ادامه داد: امنیت غذایی و تولید غذای سالم، اولویت اول ما در تحقق شعار سال خواهد بود.

جذب کارآفرینان کشاورزی در شرکت‌ های تعاون روستایی فارس

وی، ترغیب کشاورزان به تولید محصولات ارگانیک را از جمله چشم‌ اندازهای سال نود و هفت سازمان متبوع خود اعلام کرد و افزود: علاوه بر این امر، افزایش ارزش افزوده از طریق ایجاد صنایع فرآوری‌ های استان بوی‍ژه در شهرستان ‌های هدف، از اولویت‌ هایی هستند که در سال جدید به آن ها پرداخته می‌ شود.
حقیقی به شرایط فعلی استان فارس و خشکسالی ‌های مستمری که سال ‌های اخیر تداوم یافته اشاره و عنوان کرد: افزایش بهره‌ وری در این مقطع از زمان در استانی که پایه اشتغال آن کشاورزی بوده، از مهم ترین راهکارها جهت برون ‌رفت از وضعیت کنونی محسوب می‌ شود، لذا تولید محصولات کم‌ آبر و منطبق با خشکی که کم ترین میزان مصرف آب را داشته باشند همراه با الگوی کشت صحیح و مدیریت منابع آبی در تعاونی ‌های روستایی استان دنبال خواهد شد.

منبع : فارس آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ خرداد ۹۷
1025 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0