برگزاری جلسه دویست و بیست و هفتم شورای مرکزی در یزد برگزاری جلسه

برگزاری جلسه دویست و بیست و هفتم شورای مرکزی در یزد

دویست و بیست و هفتمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار گردید.

کد خبر: 970231012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ - ۷:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،دویست و بیست و هفتمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار گردید.

برگزاری جلسه دویست و بیست و هفتم شورای مرکزی در یزد

برگزاری جلسه دویست و بیست و هفتم شورای مرکزی در یزد

جلسه دویست و بیست و هفتم شورای مرکزی  در یزد برگزار شد.

در این جلسه بعد از سخنان پیش از دستور چند تن از اعضای شورا، مهندس رجبی ریاست شورای مرکزی به ایراد سخن پرداخت و گزارشی از وضعیت جاری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ارائه کرد.
ریاست سازمان کشور بیان کرد: ما آمده ایم تا سازمان را مدیریت کنیم و مایل به گفت و گو و مشاوره در همه محورهای کاری خود هستیم.
رجبی با تاکید بر این که وی مجری مصوبات شورای مرکزی بدون دخالت دادن نظرات شخصی است، گفت: درست نیست که در سطح کشور کسی بگونه ای عمل کند که با هزینه سیاسی زیاد، راندمان و برداشت اندکی را شاهد باشد.
در این گردهمایی، جواهری _ دبیر اجرایی شورای مرکزی بیان کرد: هدف هیئت رئیسه و شورای مرکزی کار و تلاش در جهت اعتلای مهندسی کشور و ارتقا جایگاه شورای مرکزی و سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها بدون ورود بمسائل حاشیه ای است.
به گفته جواهری، ملاحظه شرایط خاص سازمان نظام مهندسی ساختمان میطلبد که همه سعی کنند و با تلاش مضاعف و همکاری با تمام دستگاههای دخیل در حوزه ساخت وساز کشور نسبت به ارتقا خدمات مهندسی و اعتلای مهندسی بکوشیم.

برگزاری جلسه دویست و بیست و هفتم شورای مرکزی در یزد

جواهری ادامه داد: در یکی دو ماه اخیر چهار مورد نظام نامه و شیوه نامه پیشنهادی شورای مرکزی به وزارت راه و شهرسازی ارائه شده است و این اقدامات بهمراه برگزاری دومین گردهمایی ملی نظارت کارگاهی میتواند زمینه ساز روند فعالیتهای کیفی و اعتلایی سازمان طبق محور های مصوب شورای مرکزی، هیئت عمومی و تاکیدات رییس شورای مرکزی شود.
فرشید، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نیز در این جلسه به ارائه گزارشی فشرده از عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد پرداخت و حضور قریب به اتفاق مدعوین از سراسر کشور در این گردهمایی را نشانه توجه عمیق آنها به اهمیت نظارت کارگاهی دانست. توضیحات محمد پناه، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه در باره بازسازی مناطق زلزله زده این استان، بخش بعدی جلسه شورای مرکزی بود.

منبع : یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل آزمون نظام مهندسی طراحی معماری

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ اردیبهشت ۹۷
732 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0