برگزاری آموزش همگانی سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت گاز استان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در پیامی فرارسیدن بیست و هفتم اردی بهشت روز روابط عمومی را تبریک گفت. متن پیام چنین است

کد خبر: 970227009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۷ - ۱:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در پیامی فرارسیدن بیست و هفتم اردی بهشت روز روابط عمومی را تبریک گفت. متن پیام چنین است:

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان یزد بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

فرارسیدن بیست و هفتم اردی بهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به عموم خدمتگزاران در عرصه های اطلاع رسانی و اصحاب رسانه و روابط عمومی تبریک میگویم.
روابط عمومی در نظام مهندسی ساختمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و میتواند مسئولیت پذیری صنعت ساختمان را در جامعه بالا ببرد. روابط عمومی با اطلاع رسانی صحیح و پاسخ گویی فعال باید صنعت ساختمان را در مسیر اخلاق حرفه ای هدایت کنند. روابط عمومی میتواند و باید از طریق برقراری ارتباط چند سویه و جامع بین سازمان و اعضاء، کارکنان و مدیران، مسئولان و اصحاب رسانه و مهم تر از همه دریافت دیدگاههای مراجعان سازمان، آن ها را جمع بندی و تجزیه و تحلیل کند.

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ماه ضیافت الله و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان، از خدمات روابط عمومی سازمان و رابطان خبری دفاتر نمایندگی در شهرستانها تشکر و برای آنها آرزوی بهروزی میکنم.

علی رضا فرشید

منبع : یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اردیبهشت ۹۷
763 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0