نظام‌ مهندسی کشاورزی و کمیته امداد آذربایجانشرقی تفاهم نامه مشترک امضاء کردند‌ مدیرکل کمیته امداد آذربایجانشرقی

نظام‌ مهندسی کشاورزی و کمیته امداد آذربایجانشرقی تفاهم نامه مشترک امضاء کردند‌

مدیرکل کمیته امداد آذربایجانشرقی از انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری میان نظام مهندسی کشاورزی و کمیته امداد خبر داد.

کد خبر: 970219001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷ - ۸:۲۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، محمد کلامی بیان کرد: این نهاد و سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی استان تفاهم‌ نامه همکاری در زمینه‌ های آموزشی، فرهنگی، توانمند سازی و کاریابی مدد جویان امضا کردند که شناسایی و معرفی طرح‌ های نو برای حمایت مالی و اعطای تسهیلات اشتغال، بسترسازی برای فعالیت استارت آپ مهندسی، بسترسازی برای فروش محصولات از مهم ‌ترین تعهدات سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی استان در این تفاهم‌ نامه است.

نظام‌ مهندسی کشاورزی و کمیته امداد آذربایجانشرقی تفاهم نامه مشترک امضاء کردند‌

نظام‌ مهندسی کشاورزی و کمیته امداد آذربایجانشرقی تفاهم نامه مشترک امضاء کردند‌

نظام‌ مهندسی کشاورزی و کمیته  امداد آذربایجانشرقی  تفاهم نامه مشترک امضاء کردند‌

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: شناسایی و معرفی مددجویان مستعد برای آموزش، تأمین هزینه‌ های آموزش، بستر سازی برای پرداخت وام اشتغال و انجام مشاوره‌ های شغلی از تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم‌ نامه است.
کلامی، با اشاره بمدت و تاریخ اعتبار این تفاهم ‌نامه، ادامه داد: این تفاهم‌ نامه در ۷ ماده تنظیم‌ شده و از تاریخ تنظیم تا ۳ سال اعتبار دارد و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.
وی در ادامه از امضای تفاهم ‌نامه بین کمیته امداد و دامپزشکی آذربایجانشرقی خبر داد و افزود: این تفاهم نامه‌ بمنظور تأمین و ارتقای بهداشت دام و فراورده ‌های دامی مددجویان منعقد گردید که برگزاری دوره ‌های آموزشی براساس نیازسنجی‌ های انجام ‌یافته باهدف ارتقای اطلاعات و مهارت‌ های مددجویان در مشاغل دامپروری، برگزاری بازدیدهای علمی، تهیه و توزیع بروشور و کتابچه ‌های مرتبط با دامپروری از مهم‌ ترین محورهای همکاری طرفین در این تفاهم‌ نامه است.

نظام‌ مهندسی کشاورزی و کمیته امداد آذربایجانشرقی تفاهم نامه مشترک امضاء کردند‌

کلامی تصریح کرد: هماهنگی با دامپزشکان برای درمان رایگان دام‌ های مددجویان، نظارت بر مراکز پرورش دام و فرآوری محصولات دامی، تسریع در مورد صدور مجوز برای دانش ‌آموختگان دامپزشکی و تأمین مربی دامپزشکی برای تدریس در دوره‌ های آموزشی کمیته امداد از تعهدات مهم دامپزشکی استان در این تفاهم‌ نامه است.
کلامی اظهار داشت: معرفی افراد واجد شرایط برای شرکت در دوره ‌های آموزشی، ارائه لیست دام‌ های واکسینه شده و سمپاشی شده مددجویان، همکاری با دامپزشکی در موقع بروز بیماری ‌های دامی، رعایت موارد قرنطینه و عدم خرید دام زنده از مراکز خرید دامی از مهم ‌ترین تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم ‌نامه است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در خاتمه با اشاره به مدت و تاریخ اعتبار این تفاهم ‌نامه، خاطر نشان ساخت: این تفاهم ‌نامه در ۷ ماده تنظیم‌ شده و از تاریخ تنظیم تا یک سال اعتبار دارد و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اردیبهشت ۹۷
1166 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0