برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی انتخابات هیئت مدیره سازمان

برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی

انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی همزمان با کل کشور دهم اسفند ماه امسال برگزار می گردد.

کد خبر: 961210004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ اسفند ۹۶ - ۷:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی همزمان با کل کشور دهم اسفند ماه امسال برگزار می گردد.

برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی

برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی

برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی  معدن استان خراسان جنوبی

داود شهرکی، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی، بیان کرد:انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی همزمان با کل کشور با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در دهم اسفندماه امسال برگزار می گردد.
انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی برگزار می گردد
شهرکی عنوان کرد: تعداد داوطلبان عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان بیست نفر بوده است که از طرف هیئت اجرائی انتخابات ، صلاحیت هفده نفر که هفت نفر در رشته معدن و ده نفر در رشته زمین شناسی مورد تأیید قرار گرفت و در نهایت پنج نفر برای هیئت مدیره بمدت سه سال انتخاب خواهند شد.
وی ادامه داد: این انتخابات  در روز ۵ شنبه دهم اسفند ماه امسال بصورت همزمان در دو شعبه بیرجند و طبس  برگزار خواهد شد.
شهرکی تصریح کرد :این انتخابات  در مرکز استان در شهرستان بیرجند در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت واقع در بلوار شهید مطهری سالن اجتماعات شهید رئوفی فرد و در شهرستان طبس در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس  واقع در بلوار معلم ، از ساعت نه صبح شروع و تا ساعت شانزده ادامه  دارد.
ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی اظهار کرد: ترکیب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان شامل دو نفر در رشته مهندسی معدن، یک نفر در رشته زمین شناسی، یک نفر در رشته متالورژی و یک نفر در رشته نقشه برداری است که به علت  نبود داوطلب در رشته های متالورژی و نقشه برداری بعد از شمارش آرا از رشته های دیگر بر اساس بالاترین رأی  انتخاب خواهد شد.

برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی

وی با اشاره به فعالیتهای سازمان مذکور افزود: سازمان نظام مهندسی معدن با هدف حفظ و افزایش بهره وری منابع معدنی، تأمین موجبات رشد و اعتلای مهندسی معدن در کشور، ترویج اصول فنی و مهندسی معدن در فعالیتهای معدنی، ارتقا کیفیت خدمات مهندسی معدن  و کمک به ارتقاء دانش فنی صاحبان حرفه در بخش معدن و غیره است.
وی با اشاره به پتانسیلهای معدنی در استان خراسان جنوبی و نقش نظام مهندسی معدن برای توسعه استان و تأکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف خاطر نشان کرد: این انتخابات حضور حداکثری اعضای نظام مهندسی را میطلبد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی عمران

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اسفند ۹۶
1326 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0