برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

اردبیل در کیفیت ساخت و ساز جزو سه استان برتر کشور است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در حوزه کیفی ساخت و سازها جزو 3 استان برتر کشور محسوب میگردد.

کد خبر: 961206022 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۲:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسینن نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در حوزه کیفی ساخت و سازها جزو ۳ استان برتر کشور محسوب میگردد.

اردبیل در کیفیت ساخت و ساز جزو سه استان برتر کشور است

اردبیل در کیفیت ساخت و ساز جزو سه استان برتر کشور است
پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی-اسفند ۹۵مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی
پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی-اسفند ۹۵نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

اردبیل در کیفیت ساخت و ساز جزو سه  استان برتر کشور است

اردشیر آرش، عنوان داشت: صنعت ساختمان نسبت به سال گذشته از تغییر و رونق چندان متفاوتی برخوردار نبوده و وضعیت ما در این یازده ماه در حوزه ساخت و ساز مشابه سال گذشته است.
آرش گفت: شرایط موجود نوید آینده روشن از رونق صنعت ساختمان دارد که امیدوار هستیم نسبت به سال ‌های گذشته بهبود وضعیت را در صنعت ساخت و ساز مشاهده کنیم.
وی تصریح کرد: ما در سال‌ های گذشته به علت آن که ساخت و سازهای انبوهی را شاهد بودیم بسیاری از این واحدها دست سازندگان باقیمانده است که انتظار می ‌رود با رونق صنعت ساختمان این شرایط و اوضاع تغییر پیدا کند.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اظهار داشت: واقعیت اینست که ما کنترل کننده کیفیت ساختمان هستیم اما هر کاری از دستمان برآید برای رشد و توسعه صنعت تولید مصالح ساختمانی با کیفیت و قیمت مناسب اقدام می‌ کنیم.
آرش ادامه داد: در اردبیل تولید مصالح استاندارد با کیفیت بالا و با هدف نیل به خودکفایی مورد توجه و مدنظر است و از مسئولان انتظار می‌ رود حمایت‌ های لازم را از صنعت تولید مصالح ساختمانی و صنایع وابسته این بخش انجام دهند.
وی با قدردانی از حمایت‌ های استاندار اردبیل از حوزه نظام مهندسی و صنعت ساختمان، خاطر نشان ساخت: قطعا با حمایت ‌ها و همراهی‌ های شایسته ما به سمت تولید مصالح مطلوب ‌تر و با کیفیت ‌تر حرکت خواهیم کرد.


رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به این که ما با اکثر استان‌ ها در ارتباط و تعامل هستیم در صنعت ساخت و ساز جزو ۳ استان برتر کشور محسوب می ‌شویم که بصورت کیفی در این حوزه ورود پیدا کردیم.
آرش عنوان داشت: هر چند برخی گله ‌مندی ها از کیفیت ساختمان‌ ها وجود دارد ولی نود و پنج درصد نظارت‌ های ما دقیق و کم تر از پنج درصد کار دارای ایراد و اشکال است که این امر نیز طبیعی بنظر میرسد.

وی، به عضویت ده هزار و سیصد نفر از مهندسان استان در سازمان نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: پنج هزار و هشتصد نفر از این مهندسان به شکل پروانه‌دار فعالیت می ‌کنند.
رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در باره برگزاری برنامه ‌ها و دوره‌های آموزشی برای ارتقای پایه مهندسان نیز افزود: باید مهندسان برای ارتقای پایه خود در چهار دوره آموزشی شرکت کنند و مجریان نیز هفتاد و پنج ساعت دوره آموزشی را در راستای دریافت صلاحیت اجرای پروژه‌ها به شکل تخصصی سپری می‌ کنند.
آرش یاد آور شد: در دوره هفتم فعالیت نظام مهندسی ساختمان ده برابر سال‌ های گذشته دوره آموزشی برگزار کردیم و با دعوت از اساتید برجسه استانی و کشوری تلاش کردیم تا در این زمینه توان مهندسان را ارتقا دهیم.
عضو دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان اردبیل با تبریک روز مهندس تاکید کرد: پنج اسفند سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی بعنوان روز مهندس نامگذاری شده که در این روز با حضور مسئولان و مقامات استانی و عضوهای نظام مهندسی جشنی بزرگ در شان مهندسان برگزار خواهد شد امیدوار هستیم در این روز بتوانیم ضمن نشان دادن مظلومیت مهندسین زمینه اعتلای شان و منزلت فعالان این بخش را فراهم کنیم.

منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
659 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0