پیام تبریک روز مهندس با چاشنی مطالبات حقوق دو ماهه آیا نظام مهندسی ساختمان مازندران با چالش منابع مالی روبرو گردید ؟

پیام تبریک روز مهندس با چاشنی مطالبات حقوق دو ماهه

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در حالی روز مهندس را تبریک گفته است که 3 نشست هیئت مدیره سازمان به علت عدم حضور اعضا به حد نصاب نرسیده و پرسنل و مهندسان طلب‌کار این سازمان با چالش مالی عدم اخذ حقوق و مزایای پایان سال روبرو هستند.

کد خبر: 961206008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۸:۱۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در حالی روز مهندس را تبریک گفته است که ۳ نشست هیئت مدیره سازمان به علت عدم حضور اعضا به حد نصاب نرسیده و پرسنل و مهندسان طلب‌کار این سازمان با چالش مالی عدم اخذ حقوق و مزایای پایان سال روبرو هستند.

پیام تبریک روز مهندس با چاشنی مطالبات حقوق دو ماهه

پیام تبریک روز مهندس با چاشنی مطالبات حقوق دو ماهه

پیام تبریک روز مهندس با چاشنی  مطالبات حقوق دو ماهه

سیف الله علی نیا در حالی زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را در سایت منتسب به این سازمان تبریک گفت که نشست هیئت مدیره از زمان ریاست علی‌نیا تشکیل نمیگردد.
عضوهای هیئت مدیره سازمان در ۳ نشست پشت سر هم در نشست حاضر نشده و نشست به علت این که به حد نصاب نرسیده است و تشکیل نشده است، مهم‌ ترین موضوعات این نشست پرداخت حقوق و مزایا پایان سال و دستمزد مهندسان است.
با این حال علی‌ نیا تلاش دارد که اوضاع را عادی نشان دهد و امورات سازمان را پی گیری کند.
وی، بدون توجه به مشکلات مالی مهندسان و افراد زیر مجموعه روز مهندس را به سی و پنج هزار مهندس عضو این سازمان تبریک گفته است.
در پیام تبریک روز مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران چنین آمده است، تاریخ پرافتخار ایران به خود می بالد که سرشار از دانشمندان و مهندسان فرهیخته ‌ای است که پایه ‌گذار تمدن بزرگ اسلامی ایرانی برای این مرز و بوم بوده‌اند.
پنجم اسفند ماه مقارن با خجسته میلاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین‌ طوسی و روز مهندس برگ زرینی در این تاریخ پر افتخار است.
نام گذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین ‌طوسی بعنوان دانشمندی فرزانه و برجسته به نام روز مهندس، بیانگر نقش بی‌ بدیل و ارزشمند تلاشگران این عرصه است.
امروز سازمان نظام مهندسی ساختمان در طول بیش از ۲ دهه از عمر خود با مشارکت و عزم جدی مهندسان بظرفیت و جایگاه ویژه‌ای در سطح جامعه دست یافته که صیانت و تثبیت این جایگاه در گرو اعتماد سازی و تقویت سرمایه ‌های اجتماعی است که ارائه خدمات مهندسی واقعی و رعایت اخلاق حرفه‌ ای راهکارهای اصلی در این راستا هستند.

پیام تبریک روز مهندس با چاشنی مطالبات حقوق دو ماهه

ارتقاء دانش حرفه ‌ای و تخصصی رویکرد اصلی در هیأت مدیره دوره هفتم بوده و برآنیم با ارتقاء دانش فنی و حرفه‌ای، فرهنگ ‌سازی در رعایت مقررات ملی و آیین نامه، به کار گیری مصالح ساختمانی استاندارد و فن آوری‌ های نوین و نيز بهينه ‌سازی مصرف انرژی و كاهش آلودگی ‌های زيست محيطي، قدم های موثری در جهت منافع درازمدت ملی و توسعه پایدار برداریم.
بی‌ شک همراهی و هم سویی سازمان با مراجع مرتبط در حوزه ساخت ‌و ساز در اجرای برنامه‌ ها، موانع پیش‌روی در رعایت اصول فنی و بهره ‌مندی کلیه ساختمان‌ ها از خدمات مهندسی را از میان برداشته و با بالا بردن عمر مفید ساختمان و به حداقل رسیدن خسارت موقع بروز بلایای طبیعی، به اهداف تعیین شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ضوابط شهرسازی دست خواهیم یافت.

منبع : تنکابن ۲۴

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
1161 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0