فروش ویژه شرکت موبایل مرکزی شیراز (MPC) به مناسبت روز مهندس فروش استثنائی

فروش ویژه شرکت موبایل مرکزی شیراز (MPC) به مناسبت روز مهندس

شرکت داده پردازان پارسیان همراه فارس، تحت برند MPC و با محوریت شرکت موبایل مرکزی شیراز از سال 1378با هدف ارایه موبایل، تبلت، قطعات و لوازم جانبی با کیفیت، شروع به فعالیت نمود و هم اکنون پس از سال ها تلاش و تحقیق و با استفاده از تجهیزات و توانایی های بیش از 50 نفر از مدیران و کارکنان خود امروزه به یکی از معتبرترین فعالان این حوزه تبدیل شده است. همچنین وجود 5 شعبه و نزدیک به 100 نمایندگی فعال در سطح کشور نشان از گستردگی شبکه توزیع این شرکت دارد.

کد خبر: 961205013 تاریخ انتشار: شنبه ۵ اسفند ۹۶ - ۳:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، شرکت داده پردازان پارسیان همراه فارس، تحت برند MPC و با محوریت شرکت موبایل مرکزی شیراز از سال ۱۳۷۸با هدف ارایه موبایل، تبلت، قطعات و لوازم جانبی با کیفیت، شروع به فعالیت نمود و هم اکنون پس از سال ها تلاش و تحقیق و با استفاده از تجهیزات و توانایی های بیش از ۵۰ نفر از مدیران و کارکنان خود امروزه به یکی از معتبرترین فعالان این حوزه تبدیل شده است. همچنین وجود ۵ شعبه و نزدیک به ۱۰۰ نمایندگی فعال در سطح کشور نشان از گستردگی شبکه توزیع این شرکت دارد.

فروش ویژه شرکت موبایل  مرکزی شیراز MPC به مناسبت روز مهندس

شرکت موبایل مرکزی شیراز در حال حاضر عرضه کننده برندهای مطرحی چون xiaomi, remax, motorolla, sony, Plantronics, Jabra و… می باشد.

فروش ویژه شرکت موبایل مرکزی شیراز MPC به مناسبت روز مهندس

فروش ویژه شرکت موبایل مرکزی شیراز MPC به مناسبت روز مهندس

همچنین این شرکت با راه اندازی وب سایت WWW.MPCIR.COM در سال ۲۰۰۹ میلادی، اولین فروشگاه اینترنتی کشور را راه اندازی نمود که امروزه این وب سایت با دارا بودن بیش از ۹۰۰۰ کالا، بزرگترین و بروزترین مرجع تخصصی در حوزه لوازم جانبی موبایل و گجت های هوشمند می باشد.

لذا شرکت موبایل مرکزی شیراز MPC، به مناسبت زادروز دانشمند بزرگ ایران زمین خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس و ارج نهادن به جایگاه این عزیزان، از جامعه مهندسین کشور دعوت می نماید با عضویت در وب سایت و باشگاه مشتریان این سامانه با کد تخفیف ۱۲۰۵ ضمن استفاده از مزایای بی نظیر این باشگاه، در خرید انواع بک کاور موبایل، شارژر، پاوربانک، محافظ صفحه نمایش، اسپیکر، باتری موبایل، هدست و هندزفری، کابل موبایل و… تا سقف ۱۵% تخفیف دریافت نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرام http://t.me/mpcir، از آخرین محصولات، فروش های ویژه، اخبار دنیای تکنولوژی و… مطلع شوند.

فروش ویژه شرکت موبایل مرکزی شیراز (MPC) به مناسبت روز مهندس

آدرس فروشگاه مرکزی: شیراز، خیابان مشیرفاطمی، نبش خیابان معدل، ساختمان ۱۱۰، فروشگاه MPC

وب سایت: www.mpcir.com

کانال تلگرام: http://t.me/mpcir

صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/mpcircom

تلفن تماس: ۰۷۱۳۲۳۰۵۵۵۵

همراه: ۰۹۱۷۷۰۰۰۵۹۱

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۶
2552 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0