وجود بیش از هشت هزار فارغ التحصیل کشاورزی جویای کار در مازندران ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران

وجود بیش از هشت هزار فارغ التحصیل کشاورزی جویای کار در مازندران

ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، بیان کرد: بیش از هشت هزار فارغ التحصیل کشاورزی جویای کار در استان مازندران وجود دارد.

کد خبر: 961204005 تاریخ انتشار: جمعه ۴ اسفند ۹۶ - ۲:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، بیان کرد: بیش از هشت هزار فارغ التحصیل کشاورزی جویای کار در استان مازندران وجود دارد.

وجود بیش از هشت هزار فارغ التحصیل کشاورزی جویای کار در مازندران

وجود بیش از هشت هزار فارغ التحصیل کشاورزی جویای کار در مازندران

وجود بیش از هشت هزار فارغ التحصیل  کشاورزی جویای کار در مازندران

دلاور حیدرپور در آئین گرامیداشت روز مهندس که در سالن گردهمایی هلال احمر مازندران برگزار گردید با تبریک روز مهندس، افزود: مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی نقش اثر گذاری در تامین امنیت غذایی دارند.
حیدر پور گفت: امیدوار هستم دانش کشاورزی و مهندسی در راستای اهداف تشکیل نظام مهندسی باشد و واحدهای تولیدی ما همراه با علم و تکنولوژی مهندسین همراه باشد.
وی با اعلام اینکه در سال نود و سه بیش از چهارصد نفر تحت عنوان ناظرین در سازمان جهاد کشاورزی استخدام شدند، اظهار داشت: بیش از هشت هزار فارغ التحصیل در رشته کشاورزی متقاضی فعالیت در حوزه کشاورزی هستند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، شمار تقاضای ثبت شده فارغ التحصیلان کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی را دو هزار نفر اعلام کرد و گفت: اگر چه شمار فارغ التحصیلان کشاورزی در مازندران بیش از این است.
وی ادامه داد: فارغ التحصیلان کشاورزی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساماندهی میشوند ولی بیش ترین مراجعه به این سازمان از سوی فارغ التحصیلان برای استخدام در بخش دولتی است که به علت محدودیت منابع این امکان محدود است.
حیدرپور تصریح کرد : برای به کار گیری مهندسان کشاورزی ظرفیتهای دولتی محدود است و باید طبق نیاز بخش کشاورزی در بخشهای مختلف، فضای کسب و کار مناسبی طبق توانمندیهای آن ها تعریف کرد.
وی، هدف از تشکیل سازمان نظام مهندسی را زمینه سازی برای به کار گیری فارغ التحصیلان کشاورزی عنوان کرد و گفت: با کمک دولت در جهت به کار گیری این فارغ التحصیلان تلاش کنیم.
حیدرپور با اشاره به تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی اشاره کرد و بیان داشت: حدود چهل و پنج درصد این اشتغال به بخش کشاورزی اختصاص یافته است، این تسهیلات در جهت اشتغال روستایی با بازپرداخت شش سال و بهره شش درصد است که صرفا برای اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است.
وی، ارائه خدمات در حوزه فنی و مهندسی به کشاورزان را از فعالیتهای مهندسین کشاورزی ذکر کرد و افزود: باید از سرمایه های ارزشمند روستایی در جهت اشتغال زایی و ایجاد حرکتهای نوین در روستاها بهره گرفت.

وجود بیش از هشت هزار فارغ التحصیل کشاورزی جویای کار در مازندران

وی اظهار داشت: باید با جهت‌دهی به تولیدات روستایی و برقراری ارتباط میان تولید کنندگان روستایی و بازار مصرف، همراهی جدی تری در توسعه روستاهای کشور داشت.
رئیس جهاد کشاورزی مازندران با اعلام این که باید از سرمایه های ارزشمند روستایی در جهت ایجاد حرکتهای نوین در روستاها بهره گرفت، تصریح کرد: با عقلانیت، تزریق اعتبارات و حمایت از طرحهای اشتغال زایی روستایی، میتوان یک انقلاب اقتصادی در روستاها ایجاد کرد.
این آئین که با حضور رفیعی معاونت آموزش و فناوری سازمان مرکزی نظام مهندسی کشور، خیریانپور معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران، حیدرپور ریاست سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار گردید از کارکنان، مدیران، کارآفرینان مهندسان نمونه بخش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران تجلیل گردید.
منبع : ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۶
1060 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0