شروع ثبت ‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قم در استان قم صورت پذیرفت:

شروع ثبت ‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قم

ریاست اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد: ثبت‌ نام آزمون ورود به حرفه مهندسان از تاریخ سی ام بهمن ماه نود و شش شروع و تا تاریخ یازده اسفند نود و شش خاتمه می‌ یابد.

کد خبر: 961202009 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶ - ۳:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد: ثبت‌ نام آزمون ورود به حرفه مهندسان از تاریخ سی ام بهمن ماه نود و شش شروع و تا تاریخ یازده اسفند نود و شش خاتمه می‌ یابد.

شروع ثبت ‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قم

شروع ثبت ‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قم

ثبت ‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان  در استان قم شروع شد.

اسماعیل اسدی عنوان داشت: در اجرای آئین ‌نامه اجرائی قانون نظام‌ مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در بیستم و بیست و یکم اردی بهشت سال نود و هفت همزمان با سراسر کشور در قم برگزار میگردد.
اسدی در ادامه در مورد رشته ‌های آزمون، تصریح کرد: رشته‌ های معماری (نظارت و طراحی و اجرا)، عمران (نظارت و محاسبات و اجرا)، تأسیسات مکانیکی و برقی (طراحی و نظارت) و نقشه ‌برداری برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی (پایه سه) به‌ طور هماهنگ و همزمان در کل کشور برگزار می گردند.
رئیس اداره نظام ‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان قم خاطر نشان ساخت: سابقه کار حرفه‌ای موردنیاز برای این آزمون براساس با ماده پنج آیین ‌نامه اجرایی قانون نظام ‌مهندسی ساختمان خواهد بود و نحوه محاسبه سنوات لازم از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی تا ۲۰ اردی بهشت نود وهفت است و چنان چه متقاضی در صورت نداشتن شرایط لازم با ورود اطلاعات نادرست نسبت به ثبت ‌نام اقدام و در نمره قبولی کسب کند نه تنها قبولی نام برده کان لم یکن تلقی شده با وی براساس با ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.
وی در مورد اعلام نتایج آزمون مذکور، یاد آور شد: نتایج اولیه این آزمون ‌ها بصورت الکترونیکی از طریق وب ‌سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://inbr.ir/ اعلام میشود.

شروع ثبت ‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قم

لازم به ذکر است قبولی در آزمون مذکور یکی از شرایط دریافت پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص گردیده در قانون نظام‌ مهندسی و کنترل ساختمان موفق به دریافت پروانه اشتغال به کار خواهد شد.

منبع : وزارت راه  و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اسفند ۹۶
1688 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0