پیام ریاست سازمان به مناسبت سال نو ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

واکنش ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان به بیانیه های نماینده مردم شریف شهرستانهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان، این نماینده مجلس را به اندکی تامل در قوانین سازمان، آئین نامه ها، مسئولیتها و حوزه اختیارات و فلسفه تشکیل این سازمان مردم نهاد و خصوصی فرا خواند.

کد خبر: 961123014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ بهمن ۹۶ - ۶:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان، این نماینده مجلس را به اندکی تامل در قوانین سازمان، آئین نامه ها، مسئولیتها و حوزه اختیارات و فلسفه تشکیل این سازمان مردم نهاد و خصوصی فرا خواند.

واکنش ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

واکنش ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

واکنش ریاست سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان کردستان به بیانیه های نماینده مردم شریف شهرستانهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان به بیانیه های نماینده مردم شریف شهرستانهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
محمودی در واکنش به بیانیه های محسن بیگلری نماینده مردم شریف شهرستانهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تعیین مدیران جدید دفاتر نمایندگی، بیان کرد: از کسیکه خود در خانه قانونگذاری مملکت حضور دارد انتظار میرود که رعایت قانون را فصل الخطاب کلیه امور و تصمیم گیریها قرار دهد.
وی، این نماینده مجلس را به اندکی تامل در قوانین سازمان، آئین نامه ها، مسئولیتها و حوزه اختیارات و فلسفه تشکیل این سازمان مردم نهاد و خصوصی فراخواند.
محمودی اظهار داشت: سازمان در راستای اجرای بند ف ماده صد و چهارده اصلاحیه آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و هم چنین براساس مواد سه و چهار نظام نامه تشکیل و اداره دفاتر نمایندگی شهرستانها اقدام به اعمال تغییراتی در سطح استان کرد که این امر با واکنش، اعمال فشار و هم چنین صدور ضرب الاجلها و بیانیه های نماینده محترم این شهرستانها روبرو گردید و آن چه سبب شگفتی این سازمان بود این که نماینده محترم چرا وارد حوزه تصمیمگیری ای شده که در حیطه مسئولیت او تعریف نگردیده است!
محمودی ادامه داد: سازمان تشکلی حرفه ای، خصوصی و مستقل است و اعمال فشار و دخالت در عزل و نصبها، اعلام به صحن مجلس آوردن وزیر راه و اظهارات خلاف قوانین موجود در تضاد با اصل استقلال سازمان است.

واکنش ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

وی خاطر نشان کرد: دود ناشی از اعمال نفوذ مسئولین و تضعیف سازمان به چشم مردم میرود و نادیده گرفتن استقلال سازمانهای مردم نهاد هم چون سازمان نظام مهندسی که طبق اصول مردم سالاری و بوسیله انتخابات ارکان خود را تعیین میکند با نیم میلیون نفر در کشور و بیش از ۷ هزار عضو در استان کردستان دور از توسعه خواهی و در تضاد با چشم انداز پیشرفت کشور و استان میباشد.
محمودی، اطلاعات و داده های رسیده به این نماینده محترم را که منجر به چنین اظهار نظرهایی شده را نادرست دانست و یاد آور شد: بیگلری به جای فضا سازی، واکنشهای احساسی و خلاف قانون، تحت تاثیر اطلاعات ناصحیح از طرف افراد سودجو و منفعت طلب که مانع از شفاف سازی و اجرای عدالت هستند، قرار نگیرد.
وی در خاتمه بر رعایت همگان به خصوص مسئولین در اجرای قانون و احترام به چارچوبهای سازمانهای خصوصی به ویژه سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ بهمن ۹۶
862 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0