استفاده از اختیارات قانونی برای عزل رئیس هیت انتخابات نظام مهندسی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

تحول در اشتغال نیازمند اتحاد مسئولان

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورتیکه بدنبال تحول اساسی در زمینه اشتغال کشور هستیم میبایست همه مسئولان با یک دیگر متحد گردند تا بتوانند اقدامات موثری را در این زمینه به انجام برسانند.

کد خبر: 961118006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶ - ۱۱:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورتیکه بدنبال تحول اساسی در زمینه اشتغال کشور هستیم میبایست همه مسئولان با یک دیگر متحد گردند تا بتوانند اقدامات موثری را در این زمینه به انجام برسانند.

تحول در اشتغال نیازمند اتحاد مسئولان

تحول در اشتغال نیازمند اتحاد مسئولان

تحول در اشتغال نیازمند اتحاد  مسئولان است

فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور به تصویب کلیات لایحه بودجه نود و هفت در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: لایحه بودجه طی چند روز گذشته با کمی تغییر و تحول به تصویب رسید، در این لایحه به بودجه حاملهای انرژی و بنزین اضافه نشد، هم چنین یارانه هم برای قسمت عمده ای از یارانه بگیران تصویب شد.
به گفته رجبی؛ در لایحه بودجه نود و هفت اوراق مشارکت و اوراق مالی اسلامی با کاهش سی هزار میلیارد تومانی همراه بوده است.
وی ادامه داد: در بودجه عمرانی میزانی از بودجه به صورت مستقیم و مابقی آن باید از طریق مشارکت با سرمایه گذاران بخش خصوصی تامین شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: حدود سی هزار میلیارد تومان برای اعتبارات عمرانی در نظر گرفته شده و حدود هشتاد هزار میلیارد تومان بعنوان اعتباراتی است که پیش بینی شده تا دستگاههای دولتی با مشارکت بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات بانک بدست آورند تا بتوانند پروژه های عمرانی را از طریق به پایان برسانند.

تحول در اشتغال نیازمند اتحاد مسئولان

وی با اشاره به تاثیر لایحه بودجه نود و هفت بر اشتغال کشور، اظهار داشت: بودجه تصویب شده به سطح زندگی مردم کمک میکند تا زندگیها دشوارتر نگردد و هزینه های زندگی ثابت بماند ولی اگر درصدد ایجاد اشتغال در کشور هستیم، باید زمینه سرمایه گذاری در بخش خصوصی و نیز بخش خارجی انجام گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در خاتمه یاد آور شد: در صورتیکه بدنبال تحول اساسی در زمینه اشتغال کشور هستیم، باید همه مسئولان بایکدیگر متحد گردند تا بتوانند اقدامات موثری را در این زمینه به انجام برسانند.

منبع : پایشگر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۶
1005 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0