مسئولین فنی معادن چشمهای نظارتی سازمان هستند ریاست سازمان نظام مهندسی معدن

قسر در رفتن معادن از برف

به دنبال بارش برف سنگین در تهران و برخی شهرهای دیگر ریاست سازمان نظام مهندسی معدن، بیان داشت که خسارتی به معادن وارد نگردیده است.

کد خبر: 961116012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶ - ۷:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به دنبال بارش برف سنگین در تهران و برخی شهرهای دیگر ریاست سازمان نظام مهندسی معدن، بیان داشت که خسارتی به معادن وارد نگردیده است.

قسر در رفتن معادن از برف

قسر در رفتن معادن از برف

قسر در رفتن  معادن از برف

نادعلی اسماعیلی دهچ ، با اشاره به گزارشی که در مورد اثرات بارش برف در هفته گذشته بر معادن تهیه شده بود، افزود: بعد از بارش ‌های صورت گرفته گزارشی از آخرین وضعیت معادن در استان‌ های برف‌ خیز تهیه شد که طی آن مشخص گردید خوشبختانه خسارت چندانی به معادن این استان ‌ها وارد نشده است.
اسماعیلی ادامه داد: بنابر اعلام سازمان نظام مهندسی استان ‌ها در استان گیلان یک معدن بخاطر شدت بارش دچار انسداد مسیر شد که بعد از گشایش راه‌ها فعالیت خود را از سر گرفت.
وی با اشاره به موارد دیگر عنوان داشت: در دو روز اول بارش ‌ها در استان زنجان نیز دو معدن دچار گرفتگی مسیر شدند که علاوه بر اینکه معدنکاران اقدام به بازگشایی مسیر کردند بلکه در اقدامی انسان ‌دوستانه مسیر روستاها و ده‌ های اطراف معادن را نیز پاکسازی کردند و کار خود را از سر گرفتند.
به گفته رییس سازمان نظام مهندسی معدن ، در استان همدان نیز موارد مشابهی اتفاق افتاد که در مجموع می‌ توان گفت که خسارت چندانی به معادن در هنگام بارشهای سنگین اخیر وارد نگردید.

قسر در رفتن معادن از برف

ولی نکته قابل توجه در سخنان اسماعیلی این بود که از میان ۷ معدن تعطیل شده در استان زنجان دو معدن بخاطر بارش برف و انسداد مسیرها بوده و ۵ معدن نیز بخاطر مزاحمتهای محلی به تعطیلی کشیده شده است.

منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام مهندسی برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ بهمن ۹۶
1015 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0