انتصاب ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

عدم آمادگی وزارت راه و شهرسازى برای مقابله با بحرانها

رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور عنوان داشت: مشکلات پیش آمده بعد از بارش برف در حوزه حمل و نقل کشور، نشان دهنده عدم آمادگى وزارت راه و شهرسازی براى مقابله با بحرانها در سطوح مختلف حمل و نقل است.

کد خبر: 961114013 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ بهمن ۹۶ - ۱۱:۴۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور عنوان داشت: مشکلات پیش آمده بعد از بارش برف در حوزه حمل و نقل کشور، نشان دهنده عدم آمادگى وزارت راه و شهرسازی براى مقابله با بحرانها در سطوح مختلف حمل و نقل است.

عدم آمادگی وزارت راه و شهرسازى برای مقابله با بحرانها

عدم آمادگی وزارت راه و شهرسازى برای مقابله با بحرانها

عدم آمادگی وزارت راه و شهرسازى  برای مقابله با بحرانها

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، به مشکلات اخیر حوزه حمل و نقل کشور که در ادامه بارشهای برف در کشور ایجاد شده بود، اشاره کرد و ادامه داد: به علت مشکلاتى که طی چند روز گذشته به علت بارش برف در کشور پیش آمد، قرار بر این بود تا روز سه شنبه هفته گذشته نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازى در فرودگاه امام خمینى برگزار گردد تا مذاکراتى در مورد بحرانهای پیش آمده صورت گیرد.
رجبی تصریح کرد: فرودگاه امام خمینی از جمله مهم ترین فرودگاههای کشور تلقی می گردد که پس از بارش برف با موانعى همراه شد و این فرودگاه تا چند روز بعد از بارش برف، هیچگونه سرویس دهی به مسافران نداشت. این در حالی است که رویارویى با چنین مشکلاتى در حوزه حمل و نقل کشور از جمله مسائل حیرت انگیزى بود که باید هر چه زودتر به علت آن رسیدگى گردد.

وزارت راه و شهرسازى آمادگى مقابله با بحرانها را ندارد/ آخوندی باید پاسخ گو باشد

وی با اشاره به مسدود شدن آزادراه هاى اصلى کشور مطرح کرد: اتوبان تهران – قم و نیز اتوبان تهران – کرج که از جمله پرتردد ترین اتوبانهای کشور هستند، طی ساعات طولانى مسدود شدند که این امر نشان دهنده عدم آمادگى وزارت راه و شهرسازی براى مقابله با بحرانها در سطوح مختلف حمل و نقل است.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به این که مشکلات پیش آمده در کشور به عنوان بحران بسیار بزرگی در حوزه حمل و نقل تلقی مى گردد، خاطر نشان ساخت: پدیده بارش برف در کشور به عنوان پدیده غیرمترقبه ای محسوب نمی گردد، بنابراین از وزارت راه انتظار میرفت که برای چنین بحرانهایی برنامه مدون و نیز ابزارهای لازم را در نظر داشته باشد زیرا ممکن است در طول سال چندین بار با بارش برف در کشور مواجه شویم.

عدم آمادگی وزارت راه و شهرسازى برای مقابله با بحرانها

عضو کمیسیون عمران مجلس شورلی اسلامی در خاتمه یاد آور شد: با توجه به این که مشکلات پیش آمده طى چند روز اخیر تعجب آور بود، بنابراین قرار است تا نشستی در این زمینه جهت پاسخگویى وزیر برگزار گردد که این نشست به احتمال زیاد امروز و یا در طول هفته برگزار خواهد شد.

منبع : ایسکانیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام تاسیسات برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ بهمن ۹۶
890 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0