دولت هر چه سریع تر قیمت نظارت را واقعی کند عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران مطرح کرد:

دولت هر چه سریع تر قیمت نظارت را واقعی کند

بیژن خطیبی عنوان کرد: نرخ دستمزد مهندسان ناظر باید واقعی گردد تا مشکلات ساخت و ساز کاهش یابد.

کد خبر: 961107015 تاریخ انتشار: شنبه ۷ بهمن ۹۶ - ۱۱:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  بیژن خطیبی عنوان کرد: نرخ دستمزد مهندسان ناظر باید واقعی گردد تا مشکلات ساخت و ساز کاهش یابد.دولت هر چه سریع تر قیمت نظارت را واقعی کند

دولت هر چه سریع تر قیمت نظارت را واقعی کند

دولت هر چه سریع تر قیمت نظارت را واقعی کند

دولت هر چه سریع تر قیمت نظارت  را واقعی کند

وی؛ با اشاره به انباشت هزار و پانصد میلیارد تومان سرمایه در سازمان نظام مهندسی، گفت: سازمان نظام مهندسی همانند مؤسسات مالی سرمایه مربوط به خود را دارد و هیچ کس حق دخالت در امور اجرایی آن را ندارد.
خطیبی ادامه داد: براساس مجامع تعریف شده در استان تهران، این سازمان حق برداشت پول بجز ساخت ساختمان جدید و یا امور رفاهی را ندارد.
وی اظهار داشت: در مبحث دو مقررات ملی ساختمان و براساس شیوه نامه اجرایی، مالک، حق نظارت بر ساختمان را به حساب سازمان واریز می‌ کند و پنج درصد از آن براساس قانون حذف و به حساب سازمان واریز میگردد.
خطیبی با اشاره به این که کیفیت ساخت و ساز و مشکلات نظام مهندسی با حذف این پنج درصد افزایش نمی ‌یابد، یاد آور شد: دولت باید حق‌الزحمه نظارت مهندسان را مانند سایر ارگان ‌ها واقعی کند تا مشکلات این حوزه حل گردد.

دولت هر چه سریع تر قیمت نظارت را واقعی کند

عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران خاطر نشان ساخت: در بسیاری از موارد قیمت نظارت از طرف مهندسان غیرمنطقی است، در نتیجه دولت باید هرچه سریع تر قیمت نظارت را واقعی کند.

منبع : خبرنگار مسکن

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۶
958 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0