با برگزاری اجلاس نظام مهندسی در گران ‌ترین هتل ایران موافق نبودم معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:

موقع اصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان رسید

حامد مظاهریان با اشاره به این که ابلاغیه ممنوعیت مداخله کارمندان دولت در امور مهندسی ساختمان خبر خوبی برای اشتغال زایی و ارتقای سلامت اداری دولت است، عنوان داشت: در حال حاضر نوبت اصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان رسیده است.

کد خبر: 961105012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ بهمن ۹۶ - ۸:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، حامد مظاهریان با اشاره به این که ابلاغیه ممنوعیت مداخله کارمندان دولت در امور مهندسی ساختمان خبر خوبی برای اشتغال زایی و ارتقای سلامت اداری دولت است، عنوان داشت: در حال حاضر نوبت اصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان رسیده است.موقع اصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان رسیدموقع اصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان رسید

موقع اصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان رسید

موقع اصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان رسید

موقع اصلاح سازمان نظام مهندسی  ساختمان رسید

وی با تاکید بر ابلاغیه دیروز وزیر راه و شهرسازی در مورد ممنوعیت مداخله کارمندان دستگاه دولتی در ارائه خدمات مهندسی ساختمان، ادامه داد: از این پس مهندسانی که در دولت اشتغال دارند، لازم است تا بین کار دولتی و کار در نظام مهندسی ساختمان تنها یکی را انتخاب کنند.
مظاهریان تصریح کرد: در ادامه اصلاحات قبلی و با ابلاغیه دیروز  وزیر راه و شهرسازی فصل نوینی در ارتقای سلامت اداری در حوزه ساختمان و نظام مهندسی شروع شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌ که نه دستگاهی که مشمول این تغییر خواهند شد، خاطر نشان ساخت: این دستگاهها شامل وزارتخانه های راه و شهرسازی، کشور، نیرو، نفت، شهرداریها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شوراهای شهر و روستا، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی هستند.
وی با تاکید بر این‌ که ابلاغیه خبری خوب  برای اشتغال کشور و خبری خوب تر برای ارتقا سلامت اداری دولت است، یاد آور شد: در واقع بموجب این ابلاغیه کارکنان نه دستگاه اجرایی به علت وظایف ذاتی، نظارتی و کنترلی پیش بینی شده در قوانین و مقررات مربوطه آن دستگاه نباید در زمان فعالیت در دستگاههای مذکور بطور همزمان از پروانه اشتغال بکار خود استفاده کنند.

موقع اصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان رسید

وی مطرح کرد: در حال حاضر نوبت سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور است تا اصلاحات را از درون انجام دهند. آیا سازمانها چنین عزمی خواهند داشت؟

منبع : خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی نظارت اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ بهمن ۹۶
1272 بازدید
2 نظر
امتیاز به این خبر:
0 0