آیین تودیع و معارفه بازرسان و معاون پذیرش و آموزش سازمان برگزاری آیین تودیع و معارفه

برگزاری آیین تودیع و معارفه بازرسان و معاون پذیرش و آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

 آیین تودیع و معارفه بازرسان و معاون پذیرش و آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با حضور عضوهای هیئت رئیسه، برخی از اعضای هیات مدیره، بازرسان، معاونان و مدیران سازمان شامگاه یک شنبه بیست و چهارم دی ماه امسال برگزار گردید.

کد خبر: 961027005 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ دی ۹۶ - ۳:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ،  آیین تودیع و معارفه بازرسان و معاون پذیرش و آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با حضور عضوهای هیئت رئیسه، برخی از اعضای هیات مدیره، بازرسان، معاونان و مدیران سازمان شامگاه یک شنبه بیست و چهارم دی ماه امسال برگزار گردید.آیین تودیع و معارفه بازرسان و معاون پذیرش و آموزش سازمان

آیین تودیع و معارفه بازرسان و معاون پذیرش و آموزش سازمان

آیین تودیع و معارفه بازرسان و معاون پذیرش و آموزش سازمان

برگزاری آیین تودیع و معارفه بازرسان و معاون  پذیرش و آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

در این آیین از خدمات ارزنده مهندسان سید جواد حسینی مهر، سید مجتبی علوی مقدم و علی رضا منصوریان بازرسان اسبق و  حمید کاظمی معاون پیشین سازمان قدردانی بعمل آمده و از سوی  حسین کامران لوح تقدیر اعطاء گردید.
در این آیین که مهندسان مسعود صالحی پویا، علی رضا باغبان زاده بازرسان جدید و محمدرضا مهردوست معاون جدید  پذیرش و آموزش سازمان حاضر بودند، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خطاب به بازرسان سازمان بیان کرد: شما بعنوان بازوان و پشتیبان هیئت مدیره همکاری خیلی خوب، خداپسندانه، متعهدانه و دلسوزانه با هیئت مدیره سازمان داشتید که زحمات شما قابل ستایش است.

آیین تودیع و معارفه بازرسان و معاون پذیرش و آموزش سازمان

ریاست سازمان استان ادامه داد: هم چنین  کاظمی طی دو سال خدمت در معاونت پذیرش و آموزش سازمان در راه اندازی دوره های آموزش مجازی و برگزاری دوره های آموزشی، پژوهشی و علمی برای کلیه رشته های مهندسی فعالانه تلاش و در جهت ارتقاء دانش مهندسین و آشنایی آنان با فناوریهای نوین صنعت ساختمان کوشیدند.
در ادامه نشست،  سید مجید مزینانی نایب ریاست اول سازمان هم افزود: هر یک از بازرسان توانمندی و قابلیت ویژه ای دارند و با توجه به فعالیت و مشغله های مدیریتی در استان صمیمانه و مسئولانه همراه هیئت مدیره اهداف و برنامه های سازمان را جلو برده و خواهند برد.
در این آیین هر یک از بازرسان با اشاره به وظایف و قوانین از عضوهای هیئت مدیره در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان قدردانی کردند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ دی ۹۶
957 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0