ابطال پروانه اشتغال به کار رئیس سازمان نظام مهندسی تهران متخصص صنعت احداث بیان داشت:

شهرداری فعالیت مجریان ذی صلاح را در صنعت ساختمان الزامی سازد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ضمن یادآوری خطر زمین لرزه در کشور و بویژه در پایتخت، بر الزام بهره گیری از سازندگان دارای صلاحیت در تمامی پروژه های ساختمانی شهر تهران تاکید کرد.

کد خبر: 961019016 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ - ۳:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ضمن یادآوری خطر زمین لرزه در کشور و بویژه در پایتخت، بر الزام بهره گیری از سازندگان دارای صلاحیت در تمامی پروژه های ساختمانی شهر تهران تاکید کرد.شهرداری فعالیت مجریان ذی صلاح را در صنعت ساختمان الزامی سازد

شهرداری فعالیت مجریان ذی صلاح را در صنعت ساختمان الزامی سازد

شهرداری فعالیت مجریان ذی صلاح را در صنعت ساختمان الزامی سازد

شهرداری فعالیت مجریان ذی صلاح را  در صنعت ساختمان الزامی سازد

حسن قربان خانی طی نامه ای سرگشاده خطاب به محمد علی نجفی شهردار تهران با اشاره به سیاستهای کلی نظام ابلاغ شده در سال هشتاد و چهار، برنامه های ۵ ساله توسعه کشور، قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مواد متعدد از مقررات ملی ساختمان، الزام حضور سازنده دارای صلاحیت در همه پروژه های ساختمانی را از وظایف اصلی نهادهای ذی ربط در صنعت ساختمان اعلام کرد.
وی، توجه به حضور افراد دارای صلاحیت در حوزه ساخت وساز را از اصول دارای اولویت مهم در ساخت ساختمانهای ایمن، استاندارد و با کیفیت برای تامین آرامش و امنیت همه شهروندان ذکر کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نامه خود آورده است، شهرداری تهران با توجه به تهدیدات لرزه ای، همگام با سایر نهادهای موثر در صنعت ساختمان و در چارچوب استقرار کامل سیاستهای کلان ملی و مقررات ملی ساختمان، همکاری لازم با سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران بعمل آورد.
قربانخانی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان با همه ظرفیت فنی و مهندسی در حوزه ساختمان سازی برای همکاری آمادگی دارد.

شهرداری فعالیت مجریان ذی صلاح را در صنعت ساختمان الزامی سازد

طبق مبحث مقررات ملی ساختمان کشور، بر نظارت و کنترل ساختمانها توسط افراد دارای صلاحیت تاکید شده و سازمان نظام مهندسی کشور بعنوان بازوی توانمند فنی و مهندسی حوزه ساختمان سازی و افزایش ایمنی بناها در مقابل حوادث و بلایای طبیعی است.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته طلائی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ دی ۹۶
1025 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0