برگزاری مجمع عمومي فوق العاده نوبت دوم سازمان

پیشنهاد ۷ اولویت برای شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت

کد خبر: 961019002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ - ۷:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  نشست هسته مرکزی موسسان شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت هفدهم دی ماه نود و شش در محل اداره تعاون و کار رشت بدعوت رئیس اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی علی لقمانی و به پیشنهاد تعاونی نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.پیشنهاد ۷ اولویت برای شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت

پیشنهاد 7 اولویت برای شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان

پیشنهاد ۷ اولویت برای شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان

پیشنهاد ۷ اولویت برای شرکت تعاونی توسعه و  عمران شهرستان رشت

در این نشست، برنامه اصلی این شرکت در ۷ مورد در چارچوب اساس نامه این شرکت اعلام گردید. این برنامه ‌ها بعنوان اولویت شرکت توسعه و عمران شهرستان رشت در مجمع نمایندگان آتی این شرکت که احتمالا عضوهای اصلی آن از عضوهای شورای مرکزی همین موسسان خواهند بود تصویب شده و به هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برای اجرا ابلاغ می گردد.
۱. انجام امور عمرانی در زمینه احداث ساختمان ‌های ایمن و هم چنین ایجاد شرکت‌ های اقماری خدماتی ایمن سازی ساختمان در برابر زمین لرزه و بعهده گرفتن ساخت کلیه پروژه‌ های از جمله گردشگری، نصب و راه اندازی زباله سوز سراوان و سایر پروژه‌ های شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت.
۲. برند سازی و بسته بندی محصولات کشاورزی و غذایی گیلان و تجارت و بازرگانی داخلی و خارجی آن.
۳. ایجاد مجتمع گردشگری سلامت برای ایجاد اشتغال بیش تر در بخش هتلینگ، امور درمانی و پزشکی، ترانسفر با توجه به امکانات تخصصی و پزشکی و بیمارستانی مناسب در استان گیلان.
۴. ایجاد و تاسیس شرکت پشتیبان صادرات خدمات فنی و مهندسی و کالاهای غذایی و مصالح ساختمانی در آستاراخان روسیه بویژه در بخش اعزام مهندسین کشاورزی گیلانی برای کشت فرا سرزمینی و ایجاد نخستین شرکت ای ‌ام سی (شرکت مدیریت صادرات) به منظور ایجاد ارتباط تجاری کنسرسیوم پنجاه و دو شرکت توسعه و عمران کشوری با کشورهای سی‌ای اس.
۵. تشکیل باشگاه مشتریان با صدور کارت الکترونیک از آغاز ثبت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت برای تمامی سهامداران و ارایه خدمات تخفیفی و سپس اعتباری و فروش اقساطی کالا و خدمات برای مشاهده نتایج فوری این مشارکت و حفظ انگیزه و تقویت مشارکت بیش تر مردم شهرستان رشت در نخستین افزایش سرمایه این شرکت.

۶. ایجاد ساز و کار مشارکت با یکی از تعاونی‌ های اعتبار موجود در شهرستان رشت برای تاسیس شعب بانکی در رشت و ۵ منطقه خمام و خشکبیجار و لشت نشا و کوچصفهان و سنگر ایجاد بستر سپرده گذاری و به ویژه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی وایجاد امکان سهامداری برای پروژه‌ های خاص شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت برای مثال پروژه گردشگری و یا مراکز خرید و یا پروژه‌های بزرگ ساخت و ساز با مشارکت و تجمیع سرمایه‌ های خرد و کلان مردم.
۷. دریافت امکانات دولتی از قبیل کارخانجات و یا زمین‌ های بزرگ برای برنامه ریزی جهت استفاده بهینه برای ارتقاء بهره وری با کاربری‌ های قبلی و یا ایجاد کاربری ‌های جدید.
منبع : گیل نگاه

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق مرداد ۹۴

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ دی ۹۶
1126 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0