شناسایی ظرفیتهای اشتغال زایی شهرستانهای چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد:

شناسایی ظرفیتهای اشتغال زایی شهرستانهای چهارمحال و بختیاری

اقبال عباسی در جلسه با عضوهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: با شناسایی ظرفیتهای اشتغال زایی و سرمایه گذاری شهرستانهای نه گانه استان میتوان طرح توجیهی اقتصادی طبق افق و چشم انداز بیست ساله تعریف، ترسیم و اجرا کرد.

کد خبر: 961018003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ دی ۹۶ - ۶:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، اقبال عباسی در جلسه با عضوهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: با شناسایی ظرفیتهای اشتغال زایی و سرمایه گذاری شهرستانهای نه گانه استان میتوان طرح توجیهی اقتصادی طبق افق و چشم انداز بیست ساله تعریف، ترسیم و اجرا کرد.شناسایی ظرفیتهای اشتغال زایی شهرستانهای چهارمحال و بختیاری

شناسایی ظرفیتهای اشتغال زایی شهرستانهای چهارمحال و بختیاری

شناسایی ظرفیتهای اشتغال زایی شهرستانهای چهارمحال و بختیاری

شناسایی ظرفیتهای اشتغال زایی شهرستانهای  چهارمحال و بختیاری

عباسی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری بعنوان مجموعه ای متخصص و کارامد میتواند در اجرای طرحهای سرمایه گذاری، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه ای استان در بخشهای مختلف وارد عمل گردد.
وی افزود: بهمین منظور تبیین خدمات و اطلاع رسانی اقدامات سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری از طریق رسانه های گروهی الزام دارد.
عباسی خاطر نشان کرد: مهندسین نباید تنها به ساخت و ساز اکتفا کنند، بلکه میتوانند نقشه راه مشخص علمی، کارشناسی و اصولی برای توسعه شاخصهای مختلف توسعه ای را به مردم و مسئولین ارائه دهند.
وی ابراز داشت: ترویج تفکر توسعه ای و مدیریتی با هدف تسریع در روند توسعه ای بخشهای مختلف ضرورت دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری یاد اور شد: بهره گیری از نیروهای متخصص توانمند میتواند یکی از راههای سرعت بخشی به روند اجرای، تکمیل و بهره برداری از طرحهای توسعه ای باشد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر مرکز چهارمحال و بختیاری ورودی و خروجی مناسبی ندارد و شهرداری شهرکرد باید در سریعترین زمان ممکن نسبت به طراحی و اجرای ورودی و خروجی مرکز استان اقدام کند.
عباسی گفت: نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری با توجه به تخصص و توان علمی و اقتصادی میتواند در طراحی و اجرای ورودی شهرهای استان بویژه در شهرکرد و مراکز شهرستانهای نه گانه را بعهده گیرد.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری هم افزود: این سازمان بمنظور اراده خدمات فنی و مهندسی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان هیچ گونه محدودیتی ندارد.

شناسایی ظرفیتهای اشتغال زایی شهرستانهای چهارمحال و بختیاری

اردشیر بنایی ادامه داد: خدمات نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری در بیست سال گذشته سبب ارتقای کمی و کیفی روند ساختمان سازی و رعایت اصول فنی و مهندسی در استان گردیده است.
بنایی افزود: بهره مندی و استفاده از نیروی انسانی توانمند، متخصص و علمی مورد یکی از مهم ترین خواسته های جامعه مهندسی چهارمحال و بختیاری از مدیریت ارشد استان محسوب می گردد.
وی گفت: نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری بمنظور سرمایه گذاری، مشارکت و اجرای طرحهای دارای توجیه اقتصادی در بخشهای مختلف آمادگی کامل دارد.
نظام مهندسی ساختمان در کشور پانصد هزار عضو و در چهارمحال و بختیاری چهار هزار و پانصد عضو داشته که از این تعداد ۲ هزار نفر پروانه اشتغال دارند.
چهارمحال و بختیاری دارای نه شهرستان با جمعیتی افزون بر نهصد هزار نفر است و برخی از این شهرستانها ظرفیت سرمایه گذاری در طرحهای گردشگری، توسعه گیاهان دارویی، شیلات و آبزی پروری و صنایع تبدیلی را دارد.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود سولات آزمون نظام مهندسی اسفند نظارت ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۹۶
801 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0