برگزاری نشست معارفه معاون آموزش و پذيرش سازمان برگزاری نشست معارفه معاون آموزش و پذيرش سازمان

برگزاری نشست معارفه معاون آموزش و پذيرش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

نشست معارفه مهندس محمدرضا مهردوست معاون جديد آموزش و پذيرش سازمان طي آئینی با حضور رئيس، اعضاي هيئت رئيسه، معاونت فني و كاركنان بخشهاي آموزش، پذيرش، پژوهش و اداري سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 961016004 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ دی ۹۶ - ۹:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، نشست معارفه مهندس محمدرضا مهردوست معاون جديد آموزش و پذيرش سازمان طي آئینی با حضور رئيس، اعضاي هيئت رئيسه، معاونت فني و كاركنان بخشهاي آموزش، پذيرش، پژوهش و اداري سازمان برگزار گردید.برگزاری نشست معارفه معاون آموزش و پذيرش سازمان

برگزاری نشست معارفه معاون آموزش و پذيرش سازمان

برگزاری نشست معارفه معاون آموزش و پذيرش سازمان

برگزاری نشست معارفه  معاون آموزش و پذيرش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

در اين نشست، حسين كامران ديسفاني، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی از خدمات ارزنده حميد كاظمي معاونت پيشين آموزش و پذيرش سازمان تقدير كرد و ادامه داد: خدمات دكتر كاظمي در برگزاري دوره هاي آموزشي، آموزش مجازي و گردهمایی ها در جهت ارتقاي سطح دانش مهندسي قابل تقدير و ستايش است.
وی با معرفي محمدرضا مهردوست در سمت معاون آموزش و پذيرش سازمان افزود: ايشان در طول شش سال مديريت در مركز تحقيقات مسكن، راه و شهرسازي شمال شرق كشور سابقه درخشان و خدمات شايسته اي از خود نشان داده ند.
رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان خراسان رضوي نياز امروز جامعه مهندسي را دستيابي به فناوريهاي نوين روز جهاني در صنعت ساختمان دانست و اظهار داشت: معاونت آموزش و پذيرش با برگزاري گردهمایی هاي علمي و تخصصي و دعوت از اساتيد به نام دوره هاي طراحي مدرن، معماريهاي جديد و حتي حرفه آموزي امكان استفاده از اين دوره ها را براي رشته هاي مختلف مهندسي فراهم كند.

برگزاری نشست معارفه معاون آموزش و پذيرش سازمان

سيد مجيد مزيناني نايب رئيس اول سازمان حسن انتخاب مهردوست از طرف ریاست و اعضاي هيئت مديره سازمان را تبريك گفت و ضمن آرزوي موفقيت براي ايشان گفت: همه ما در سازمان از يك پيكريم و با داشتن معاونین، مديران و كاركنان مجرب و كاري ميتوانيم با استفاده از تكنولوژي روز دنيا در زمينه هاي آموزشي و پژوهشي بستر مناسبي را در جهت ارتقاي سطح علمي مهندسان فراهم آوريم.
بهروز پيراسته دبيرسازمان نیز تصریح کرد: مهردوست از چهره هاي خدوم و اجرايي در بخشهاي آموزشي و پژوهشي ميباشد و همه ما شناخت خيلي خوبي از مديريت ايشان داريم.
در اين نشست، مهردوست معاون جديد آموزش و پذيرش سازمان ضمن تشكر از مهندس كامران و عضوهای محترم هيئت مديره سازمان، خاطر نشان کرد: اين شانس را دارم كه در اين فرصت به من داده شده است تا در خدمت جامعه فرهيخته مهندسان سازمان نظام مهندسي باشم و بتوانم در جهت ارتقاي دانش مهندسان خدمات ارزنده اي انجام دهم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ دی ۹۶
729 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0