نظارت بر واحدهای فروش سموم در استان‌ های کشور تشدید می‌ گردد حمایت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

حمایت سازمان نظام مهندسی کشاورزی از وزیر جهاد کشاورزی

اعلام حمایت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران از برنامه های پیشنهادی مهندس حجتی در آستانه تشکیل دولت دوازدهم بشرح ذیل است:

کد خبر: 960523012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ مرداد ۹۶ - ۱۲:۵۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی اعلام حمایت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران از برنامه های پیشنهادی مهندس حجتی در آستانه تشکیل دولت دوازدهم بشرح ذیل است:حمایت سازمان نظام مهندسی کشاورزی از وزیر جهاد کشاورزی

حمایت سازمان نظام مهندسی کشاورزی از وزیر جهاد کشاورزی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی

حمایت سازمان نظام مهندسی کشاورزی از وزیر جهاد کشاورزی

 

درآستانه تشکیل دولت دوازدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران دکترروحانی، در لیست ارائه گردیده به مجلس شورای اسلامی، جناب آقای مهندس حجتی را مجدداً بعنوان وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاد کرده اند.

آقای مهندس حجتی که ازسابقه درخشانی در امر مدیریت کلان بخش کشاورزی و منابع طبیعی برخوردار میباشند با شناخت کاملی که از بخش و زیرمجموعه های مربوطه دارا میباشند برنامه جامعی را ارائه فرموده اند که در نوع خود کم نظیر و از جهات مختلف حائز اهمیت میباشد. در برنامه پیشنهادی ایشان که با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تهیه شده است بیست و شش پروژه مهم از جمله: توسعه گل خانه ها، آب خیزداری، بیابان زدائی، توسعه باغات در اراضی شیب دار، سامانه های جدید آبیاری،  انتقال و ترویج فراگیر دانش نوین به بهره برداران، پروژه مکانیزاسیون و …. که متضمن خودکفایی و تأمین امنیت غذایی کشور خواهد بود، در دستور کار قرار گرفته است.


علاوه بر پروژه های مذکور، حجتی در اسناد بالادستی به بهره گیری از ظرفیت قوانین مصوب خصوصاً قانون افزایش بهره وری در بخش کشاورزی استناد کرده و دربخشی از برنامه پیشنهادی خود بر استفاده از ظرفیت نهادهای موثر در توسعه ازجمله سازمان نظام مهندسی کشاروزی و منابع طبیعی تأکید فرموده اند.
رویکرد تعاملی ایشان با سازمان های مردم نهاد که در طی تصدی در دولت یازدهم نیز خیلس موثر بود یقیناً با مبانی ارائه شده در برنامه پیشنهادی دولت دوازدهم بمراتب بیش تر و بیش تر خواهد شد. از طرف دیگر بهره گیری از توان تخصصی شرکتهای دانش بنیان و هم چنین شرکت های خدمات فنی – مهندسی در اجرای برنامه مورد توجه جدی قرارگرفته است که این رویکرد موجبات دل گرمی هرچه بیش تربخش غیردولتی وبهره برداران وتشکل هاوسازمان های موثر مانند  سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را که اکنون از توان علمی، فنی و تخصصی دویست و بیست هزار عضو حقیقی و نه هزار عضو حقوقی در قالب شرکت های فنی- مهندسی برخوردار است در پی خواهد داشت. از این روی این سازمان حمایت کامل و همه جانبه خود را از شخص  محمود حجتی و برنامه پیشنهادی ایشان اعلام نموده و انتظار داریم نماینده های محترم مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع خود زمینه بهره مندی از توان مدیریتی ایشان را فراهم کنند تا ان شاء الله قدم دیگری درراستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و فراهم شدن زمینه خودکفائی در تولید محصولات راه بردی و تأمین امنیت غذایی کشور عزیزمان برداشته گردد.
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران

منبع : ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

راهنمای مبحث سیزدهم pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ مرداد ۹۶
1103 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0