شروع به کار اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در دامغان ریاست جهاد کشاورزی دامغان بیان کرد:

شروع به کار اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در دامغان

مدیر جهاد کشاورزی دامغان از شروع فعالیت اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در این شهرستان خبر داد و افزود: این اقدام در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به بخش کشاورزی مؤثر است.

کد خبر: 191028005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ آبان ۹۸ - ۱۱:۵۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر جهاد کشاورزی دامغان از شروع فعالیت اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در این شهرستان خبر داد و افزود: این اقدام در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به بخش کشاورزی مؤثر است.

شروع به کار اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در دامغان

شروع به کار اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در دامغان

اولین مرکز خدمات کشاورزی  غیردولتی کشور در دامغان شروع بکار کرد

سید محسن طباطبائیان، ضمن عنوان این که اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در دامغان شروع بکار کرد، ادامه داد: این مرکز با مجوز سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور دایر شده و قرار است خدمات‌رسانی به بهره‌برداران کشاورزی را ارتقا دهد.

طباطبایی گفت: در اجرای ماده ۲ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و به استناد بند ۲ ردیف ج ماده ۵ نظام صدور مجوز مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی، نخستین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در شهرستان دامغان موفق به اخذ مجوز فعالیت شد.

وی عنوان این که خدمات مشاوره‌ای، اجرایی، فنی، اداری، مدیریتی، سرمایه‌گذاری و اخذ مجوزها، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، امور بازرگانی و بازاریابی در این مرکز ارائه می‌گردد، تصریح کرد: ارتباط با سایر دستگاه ‌ها و نهادهای خدمت‌رسان به بخش کشاورزی و روستا و تسهیل در ارائه خدمات آنان به کشاورزان و روستائیان از دیگر وظایف این مرکز است.

شروع به کار اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی کشور در دامغان

رئیس جهاد کشاورزی دامغان اظهار داشت: از مهم ‌ترین اهداف این مرکز شناسایی و احصاء مشکلات، علایق و نیازهای کشاورزان و مشتریان کالاهای کشاورزی و سایر ذینفعان در راستای تعیین و استفاده از فرصت ‌های توسعه بخش کشاورزی محسوب می‌گرد.

طباطبایی، وجود صندوق ‌ها و اتحادیه‌ها را برای حمایت از بخش کشاورزی مؤثر دانست و گفت: در دامغان یک صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی وجود دارد که حدود ده هزار نفر عضو این صندوق هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ آبان ۹۸
1231 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0