واگذاری بخشی از وظایف امور اراضی البرز ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

واگذاری بخشی از وظایف امور اراضی البرز

اداره امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در قالب تفاهم نامه ای بخشی از وظایف غیر حاکمیتی خود را به سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان واگذار نمود.

کد خبر: 191008008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ مهر ۹۸ - ۱:۴۲ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اداره امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در قالب تفاهم نامه ای بخشی از وظایف غیر حاکمیتی خود را به سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان واگذار نمود.

واگذاری بخشی از وظایف امور اراضی البرز

واگذاری بخشی از وظایف امور اراضی البرز

بخشی از وظایف امور اراضی  البرز واگذار گردید

بمنظور کاهش تصدی‌گری‌ دولت و اجرای اصل چهل و چهار قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تفاهم‌نامه‌ای روز ۳ شنبه فی‌مابین سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان البرز منعقد گردید.

سید مجید موسوی، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه بیان کرد: طبق این تفاهم‌نامه تشکیل پرونده و تهیه گزارش فنی از طرح ‌های تبصره یک و تبصره ۴ ماده یک قانون حفظ کاربری در قالب فرم‌ های ارسالی سازمان امور اراضی و گزارش فنی در مورد زمان ساخت مستحدثات متقاضیان انشعابات آب و برق و گاز طبق کاربرگ‌ های ارائه گردیده توسط سازمان نظام مهندسی تکمیل می گردد.

موسوی گفت: در این تفاهم‌نامه آمده است که مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی، تمام این اقدامات را رصد و بر حسن انجام این امور نظارت خواهد داشت.

واگذاری بخشی از وظایف امور اراضی البرز

وی در مورد تعهدات سازمان نظام مهندسی کشاورزی، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی نیز  در این تفاهم‌نامه، سامان‌دهی اشخاص حقیقی و حقوقی و نظارت بر عملکرد این اعضاء، رسیدگی به تخلفات اعضاء در هیئت بدوی و ارسال فایل‌ های مربوط به نظارت بر طرح‌ های تبصره ۱ و ۴ را بصورت ماهانه به مدیریت شهرستان ‌ها و امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز متعهد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدت زمان این تفاهم‌نامه را از زمان انعقاد قرارداد بمدت دو سال عنوان کرد و گفت: در صورت توافق طرفین پس از طی این مدت، این تفاهم نامه تمدید خواهد شد و در صورت تحقق نیافتن اهداف تفاهم‌نامه، این قرارداد بصورت یک‌طرفه توسط سازمان امور اراضی کشور فسخ خواهد شد.

استان البرز دارای شصت و هشت هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مهر ۹۸
1075 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0