در نخستین نشست کارگروه ترویج و پایش اخلاق حرفه ای تاکید گردید؛

توجه به قوانین، لازمه اخلاق گرایی و واقعی تر شدن خدمات مهندسی 

نشست کارگروه ترویج و پایش اصول اخلاق حرفه‌ای روز یک‌شنبه مورخ دهم شهریور ماه نود و هشت، در محل ستاد سازمان برگزار گردید. در این نشست، ضمن بحث و بررسی در زمینه تهیه خط‌ مشی و برنامه عملیاتی کارگروه، اعضا بر توجه ویژه و مشورت ‌های بیش تر با متخصصین مجرب سازمان بر واقعی‌تر شدن خدمات مهندسی و رعایت دقیق و مناسب نظام‌نامه ترویج و پایش اصول اخلاق حرفه‌ای تأکید نمودند.

کد خبر: 190902006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ - ۴:۰۱ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،نشست کارگروه ترویج و پایش اصول اخلاق حرفه‌ای روز یک‌شنبه مورخ دهم شهریور ماه نود و هشت، در محل ستاد سازمان برگزار گردید. در این نشست، ضمن بحث و بررسی در زمینه تهیه خط‌ مشی و برنامه عملیاتی کارگروه، اعضا بر توجه ویژه و مشورت ‌های بیش تر با متخصصین مجرب سازمان بر واقعی‌تر شدن خدمات مهندسی و رعایت دقیق و مناسب نظام‌نامه ترویج و پایش اصول اخلاق حرفه‌ای تأکید نمودند.توجه به قوانین، لازمه اخلاق گرایی و واقعی تر شدن خدمات مهندسی

توجه به قوانین،  لازمه اخلاق گرایی  و واقعی تر شدن خدمات مهندسی

سیف الله علی نیا، نایب رئیس اول سازمان بر ضمن دعوت همگان به در نظر گرفتن منافع جمعی بر منافع شخصی که از اصول مندرج در نظام‌نامه آیین‌نامه نیز است، خواستار بهره‌گیری بیش تر و بهتر از دیدگاه‌ ها و تجربیات پیشکسوتان و متخصصین مجرب به مثابه اتاق فکر شد.

فیروزیان، خزانه‌دار سازمان نیز بر رعایت اخلاق حرفه‌ای و اطلاع‌رسانی‌های دقیق‌تر و فرهنگ‌سازی مناسب ‌تر به همت واحد روابط عمومی و دیگر واحدهای سازمان تأکید کرد.

در ادامه ابوالفضل ودادی با تأکید بر ارتباط جدی میان قانون‌گرایی با اخلاق گرایی، خواستار بررسی‌ های آسیب شناسانه بیش تر در این زمینه شد. هم‌چنین حسین صالحی و مصطفی خاوری نژاد نیز، ضمن خوانش بخش ‌هایی از نظام‌نامه حرفه‌ای و تبیین برخی از تصمیم سازیها و هم‌فکری‌های انجام‌شده در این کارگروه در دوره‌های گذشته، به ارائه دیدگاه خود در زمینه خط ‌مشی این کارگروه پرداختند.

توجه به قوانین، لازمه اخلاق گرایی و واقعی تر شدن خدمات مهندسی 

هم‌چنین در این نشست، ابوالفضل ودادی بعنوان رئیس، حسین صالحی بعنوان نائب رئیس و مونا مسگران بعنوان دبیر این کارگروه نیز انتخاب شدند. مصطفی خاوری نژاد به عنوان نماینده ریاست سازمان جهت شرکت در نشست های این کارگروه معرفی شده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۹۸
480 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0