پروژه جایگزینی پل پیاده رو Telford پل پیاده رو

پروژه جایگزینی پل پیاده رو Telford

طرح جایگزینیFootbridge Central Telfordیک پروژه 10 میلیون پوندی بود که توسط وزارت حمل و نقل انگلستان تأمین مالی شد و به دنبال تقویت دسترسی به ایستگاه مرکزیTelford و مرکز شهر بود.

کد خبر: 190831011 تاریخ انتشار: شنبه ۹ شهریور ۹۸ - ۲:۰۳ ب.ظ

طرح جایگزینیFootbridge Central Telfordیک پروژه ۱۰ میلیون پوندی بود که توسط وزارت حمل و نقل انگلستان تأمینمالی شد و به دنبال تقویت دسترسی به ایستگاه مرکزیTelford و مرکز شهر بود.

پروژه جایگزینی پل پیاده  رو Telford

پل پیاده رو جایگزین شده می تواند به بازسازی مرکز شهر Telford کمک کند ، و ضمن فراهم آوردن یک دروازه جذاب برای شهر در عین حال می تواند موجب کاهش هزینه های نگهداری پیاده رو اصلی شود.

آزمون نظام مهندسی عمران اجرا

نظام مهندسی عمران اجرایی

این پروژه در صدد بود با ساختن یک سازه چشم نوازباعث افزایش ورودی مسافران به شهر شود و در عین حال باعث بهبود دسترسی شود.

آرمان های این پروژه این بود که به عنوان یک عامل مؤثر برای بازسازی و توسعه آینده در منطقه عمل کنند.

پروژه جایگزینی پل پیاده رو Telford

این پل به مناسبت بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تولد Telford در سال ۲۰۱۸ تحویل داده شد و به موقع افتتاح شد و به عنوان کانونی برای همه جشن های سراسر شهر عمل می کند.

دستاوردها و مزایای پروژه

این پروژه از روز اول داراییکهدف اصلی بود ، یعنی ارتقاء دروازه تلفورد و اطمینان از اینکه سفر از ایستگاه قطار به مرکز شهر تا حد امکان کاربر پسند باشد. قابلیت دسترسی در ایستگاه با افزودن آسانسورهای مکانیکی جدیدی که جایگزین رمپهای قدیمیشدند ، بسیار بهبود یافته است.

نورپردازی پیشرفته و فضاهای باز بیشتر به این پل و پیاده روها حس خوش آمدگویی و علاقه مندی مردم را به داخل و خارج از تلفورد دست داده است. پیاده رو قدیمی به شهرت رسیده و تاریک و ناآگاه بود ، بنابراین پل جدید زندگی را به این منطقه بخشیده و یک دروازه تازه به شهر ایجاد کرده و به پیوند جوامع محلی در هر طرف کمک کرده است.

این پل همچنین به عنوان یک کاتالیزور برای بازسازی و توسعه بیشتر در اطراف منطقه پل و ایستگاه عمل می کند. مشاغل محلی مانند مرکز خرید تلفورد و مرکز بین المللی از دسترسی برخوردار هستند و از آن استقبال می کنند زیرا هم اکنون دسترسی بازدید کننده هایی که به Telford می آیند را فراهم می کند. در این طرح شاهد اجرای چرخه جدید پارکینگ در ایستگاههستیم و جذابیت سفر با راه آهن و ترغیب پیاده روییا دوچرخه سواری به ایستگاه را افزایش می دهد.

تیم پروژه مشتاق همکاری و مشارکت جامعه محلی در این پروژه به ویژه نسل جوان بودند.

بسیاری از رویدادهای علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات (STEM) برگزار شد ، از جمله بازدید از سایت با مدارس ، کالج ها و دانشگاه ها. این پروژه با کلیه مدارس ابتدایی محلی ، مسابقه ای برای نامگذاری پل و بناها برگزار کرد که برندگان جوایزی را دریافت کردند و فرصتی برای نامگذاری پیاده روی جدید پیدا کردند.

این پروژه تقریباً ۲ میلیون پوند از ارزش افزوده اجتماعی (همانطور که توسط TOMS اندازه گیری شده است) ارائه داد ، از جمله ایجاد کارآموز ، هزینه محلی و اشتغال محلی.

نحوه انجام کار

طراحی پل تضمین می کند که لبه ها تحت فشار قرار می گیرند. پل اصلی بیش از ۹۰ متر طول دارد و اطمینان از ساخت این کار سختی زیادی می طلبید. با توجه به فاصله زیاد و ناهمواری نسبی این پل ، افزایش ارتعاشات ناشی از فرکانس های طبیعییک مسئله بالقوه بود. با راه اندازی تست تونل باد و تنظیم میراگرهای انبوه در فضای پشت بام میزان ارتعاشات کاهش یافت.

پروژه جایگزینی پل پیاده رو Telford

برای اطمینان از نرم بودن حرکت آسانسورهای پل ، این پروژه یک مدل ویدیویsynchro 4D را تهیه کرد و برنامه ریزی در مورد آسانسورهای پل به بهترین جزئیات مورد استفاده قرار گرفت. این مدل ها همچنین در وب سایت به اشتراک گذاشته شده اند تا بتوانند توسط اعضای جامعه مشاهده شوند.

این پروژه ایجادیک ساختار چشم نواز است که مردم را به این شهر جلب می کند و فاکتور جذابیت را ارائه می دهد.

این امر با استفاده از مصالح ساختمانی حاشیه ای شامل سقف کششی پارچه ای و لبه های پلاستیکی تقویت شده با شیشه انجام شده است که باعث می شود سقف به ویژگی های منحنی غیرمعمول تبدیل شود و یک ساختار نمادین ایجاد کند.

سقف را می توان به هر یک از رنگهایLED روشن کرد تا جلوه ای بی نظیر پیدا کند. همچنین نورپردازی و فضاهای عمومی بهبود یافته است که تفرجگاه دیدنی تری برای عابران پیاده ایجاد می کند.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ شهریور ۹۸
908 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0