افتتاح اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی تخصصی منابع طبیعی کشور افتتاح اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی

افتتاح اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی تخصصی منابع طبیعی کشور در استان اصفهان 

اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی تخصصی منابع طبیعی کشور با حضور رییس و اعضای شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیر حوزه ریاست و مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی و معاون برنامه‌ریزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، در استان اصفهان افتتاح گردید.

کد خبر: 190819009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ - ۱:۳۶ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی تخصصی منابع طبیعی کشور با حضور رییس و اعضای شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیر حوزه ریاست و مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی و معاون برنامه‌ریزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، در استان اصفهان افتتاح گردید.

افتتاح اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی تخصصی منابع طبیعی کشور

افتتاح اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی تخصصی منابع طبیعی کشور

افتتاح اولین مرکز خدمات کشاورزی  غیردولتی تخصصی منابع طبیعی کشور در استان اصفهان 

این مرکز در راستای توسعه ارایه خدمات فنی و مهندسی منابع طبیعی از طریق مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی تاسیس و افتتاح گردیده و زمینه اشتغال دوازده نفر کارشناس را فراهم آورده است.

قابل ذکر است نظام صدور مجوز مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در بهمن سال نود و پنج توسط وزیر جهادکشاورزی با هدف تخصصی کردن فعالیت‌ های مهندسی بخش، افزایش ضریب نفوذ دانش و ارایه خدمات به بهره‌‌برداران و متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، طبق فعالیت ‌های غالب در هر منطقه ابلاغ شده است و تشکیل و توسعه این مراکز بصورت جدی در دستور کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قرار دارد.

افتتاح اولین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی تخصصی منابع طبیعی کشور

لازم به ذکر است استان اصفهان با صدور مجوز و سامان‌دهی شصت و دو مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است بطوری که قریب به سی درصد از مراکز کشور در استان اصفهان مستقر هستند.

منبع: شعار سال

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ مرداد ۹۸
738 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0