معرفی نرم افزار SAFE معرفی نرم افزار

معرفی نرم افزار SAFE

SAFE ابزار نهایی برای طراحیدال و کف های بتنی و همچنین پی(فوندانسیون) است. از تنظیممشخصات در تمام طول مسیر گرفته تا طراحی جزئیات ، SAFE تمام جنبه های فرآیند طراحی مهندسی را در یک محیط آسان و بصری ادغام می کند. SAFE با ترکیبی منحصر به فرد از قدرت ، قابلیت های جامع و سهولت استفاده ، مزایای بی نظیری را برای مهندسین ارائه می دهد.

کد خبر: 190819002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ - ۱۰:۵۰ ق.ظ

نگاه اجمالی:

SAFE ابزار نهایی برای طراحیدال و کف های بتنی و همچنین پی(فوندانسیون) است. از تنظیممشخصات در تمام طول مسیر گرفته تا طراحی جزئیات ، SAFE تمام جنبه های فرآیند طراحی مهندسی را در یک محیط آسان و بصری ادغام می کند. SAFE با ترکیبی منحصر به فرد از قدرت ، قابلیت های جامع و سهولت استفاده ، مزایای بی نظیری را برای مهندسین ارائه می دهد.

معرفی نرم افزار  SAFE

 

مدل سازی ها با استفاده از ابزارهای پیشرفته، سریع و کارآمد ترسیم می گرددیا از یکی از گزینه هایواردکردن فایل برای وارد کردن داده های برنامه هایCADیا پایگاه داده استفاده کنید. دال هایاپی ها می توانند از هر شکلی برخوردار باشند و می توانند شامل حاشیه هایی باشند که به صورت منحنی های دایره ای شکل هستند.

نظام مهندسی عمران اجرایی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران

دال ها می توانند شامل سیستم های قاب بندی مسطح ، دال دو طرفه ، وافل و…. باشند. مدل ها می توانند ستونها ، بادبند ها ، دیوارها و رمپ ها را که از طبقه های بالا و پایین متصل هستند ، داشته باشند. دیوارها می توانند به صورت مستقیمیا منحنی مدل شوند.

دال های گسترده و همچنین سایر دال ها می توانند شامل نیروی غیرخطی بلند شدگی(uplift) از فنر هاییکه به منظور مدل سازی خاک استفاده شده استباشند و یک تحلیل ترک خوردگی غیرخطی برایدال های موجود است. تولیدالگو بارهای سطح به راحتی توسط گزینه ای خودکار توسط SAFE انجام می شود. نوارهای طراحی می توانند توسط SAFEایجاد شوند و یا به روش کاملاً دلخواه توسط کاربر ترسیم شوند ، با کنترل کامل برایفاصله و اندازه میلگرد های تقویتی محاسبه شده است. طراحی المان محدود و بدون نوار نیز برای اسلب هایی با هندسه های پیچیدهموجود و مفید است.

گزارش های جامع و قابل تنظیم برای کلیه نتایج تجزیه و تحلیل و طراحی موجود است. جزییات طرح ، مقطع ها ، ارتفاعات ، برنامه ها و جداول ممکن است از درون SAFE ایجادیا مشاهده و چاپ شوند و یا به بسته هایCADارسال شوند.

SAFEیک برنامه فوق العاده توانمند اما در عین حال آسان برای طراحان سازه را فراهم می کند و تنها ابزار لازم برای مدل سازی ، تجزیه و تحلیل ، طراحی و جزئیات سیستم های مختلف دال بتنی و پی های بتنی را ارائه می دهد.

 

برخی ویژگی ها:

دیاگرام بارها:

بارها را در نمای دو بعدی و سه بعدی مدل SAFE نشان دهید. دیاگرام بار منطقه حاوی رنگی مشخص را با مقادیر بارگذاری نشان دهیدیا موس را روی قسمتهای مختلف مدل خود نمایش دهید تا مقادیر بارگیری آنی را دریافت کنید.

 معرفی نرم افزار SAFE

معرفی نرم افزار SAFE

معرفی بار ها و ترکیب بارها:

SAFE امکان تعداد نامحدودی از موارد بار و ترکیب را فراهم می کند. ترکیب بار های طراحی به طور خودکار بر اساس کد طراحی انتخاب شده ، از جمله ترکیب بار های سرویس و مقاومتی اضافه می شوند.

طراحی مبتنی بر نوار:

SAFE حداقل الزامات میلگرد های تقویتی منطقه شامل فاصلهیا تعداد میلگرد ها را محاسبه می کند. طراحی در ایستگاه های متعدد انجام خواهد شد. نوارهای طراحی می توانند غیر متعامد و با عرض متغیر باشند.

 معرفی نرم افزار SAFE

طراحی اسلب بر پایهاجزا محدود:

طراحی مبتنی بر المان محدود نیازی به نوارهای طراحی ندارد. برای هندسه پیچیده ایده آل است که در آن تعریف نوارها دشوار است. با استفاده از میانگینفاصله ها در عرض های تعریف شده توسط کاربر ، طرح های خطی از تراکم میلگرد را تولید می کنند. این به شناسایی “نقاط داغ” برای تقویت طراحی کمک می کند.

چک کردن برش پانچ:

طراحی و برش پانچ در SAFE محل ستون ، بازشو ها و لبه هایدال ها را در نظر می گیرد. SAFE همچنین در صورت لزوم ، یک چک لیست اضافی و طراحی اتصالات تقویت کننده پانچ یا ناودانی برشی را نیز انجام می دهد.

چاپ و خروجی نقشه ها:

نقشه ها و نماها را مستقیماً روی چاپگر یا پلاتر چاپ کنید. از طرف دیگر ، نقشه ها و نماها را به فرمت DXFیاDWGارسال کرده و نقشه ها را در اتوکد یا سایر نرم افزارهایCAD ویرایش کنید.

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ مرداد ۹۸
795 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0