گرداوری کارنامه عملکرد هفتمین دوره شورای مرکزی هیئت رئیسه و مشاوران شورای مرکزی

گرداوری کارنامه عملکرد هفتمین دوره شورای مرکزی

کارنامه هفتم گرداوری و آماده چاپ گردید. جنابی، مدیر طرح و برنامه‌ شورای مرکزی گفت: سال جاری برای نخستین بار در پایان دوره هفتم شورای مرکزی، کارهای انجام شده در گروههای تخصصی و کمیسیونهای شورای مرکزی متناسب با استراتژیهای تعریف شده شورا دسته بندی شده است.

کد خبر: 190715016 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸ - ۵:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کارنامه هفتم گرداوری و آماده چاپ گردید. جنابی، مدیر طرح و برنامه‌ شورای مرکزی گفت: سال جاری برای نخستین بار در پایان دوره هفتم شورای مرکزی، کارهای انجام شده در گروههای تخصصی و کمیسیونهای شورای مرکزی متناسب با استراتژیهای تعریف شده شورا دسته بندی شده است.

گرداوری کارنامه عملکرد هفتمین دوره شورای مرکزی

گرداوری کارنامه عملکرد هفتمین دوره شورای مرکزی

گرداوری کارنامه عملکرد هفتمین دوره  شورای مرکزی

به گفته جنابی، هیئت رئیسه و مشاوران شورای مرکزی از سال‌های قبل استراتژیهای ارزشمند شورای مرکزی را تعریف کرده‌اند که در ۲ سال گذشته این استراتژیها تعدیل و تکمیل شده است.
جنالی ادامه داد: در نشست های متعددی با رؤسا و اعضای گروههای تخصصی و کمیسیونهای شورای مرکزی، اقدامات انجام شده در این گروهها شناسایی و دسته بندی شده است و مجموعه اقدامات با استراتژیها و راهبردهای مصوب شورای مرکزی متناظر گردیده، که هم اکنون در قالب یک مجلد بعنوان کارنامه هفتم به اجلاس هیئت عمومی ارایه می گردد.

گرداوری کارنامه عملکرد هفتمین دوره شورای مرکزی

وی، این اقدام را زمینه سازی برای فعالیتهای بهتر و ارزشمندتر گروه‌ های تخصصی و کمیسیونها در دوره جدید شورا و منطبق با استراتژیها و راهبردهای مصوب توصیف کرد.
جنابی در این کتاب بیست و یک راهبرد تعریف شده است که در برخی حوزه ها مانند توسعه خدمات مهندسی اقدامات بسیار گسترده صورت گرفته ولی در برخی موارد دیگر مانند ارتقاء توانمندی اعضاء وارتقاء حیثیت حرفه ای و حقوقی افراد در حوزه های انسانی و سازمانی، نیازمند توسعه و انجام اقدامات جدید هستیم.

جنابی، لزوم توسعه تفکر راهبردی در سطح سازمانهای استانها و بهبود آن ها و متناسب سازی ساختارهای هر استان با وظایف و اهداف خاص آن استان را که از طرف هیئت مدیره ها تعیین می گردد، خاطرنشان کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ تیر ۹۸
754 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0