طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی  ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه

طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی

 ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه بیان کرد: حفظ منابع طبیعی به‌ عنوان یک سرمایه ملی زمینه‌ساز توسعه پایدار است چرا که منابع طبیعی متعلق به مردم است و آن‌ ها باید در حفظ و نگه‌داری آن مشارکت داشته باشند.

کد خبر: 190706008 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ تیر ۹۸ - ۱۱:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه بیان کرد: حفظ منابع طبیعی به‌ عنوان یک سرمایه ملی زمینه‌ساز توسعه پایدار است چرا که منابع طبیعی متعلق به مردم است و آن‌ ها باید در حفظ و نگه‌داری آن مشارکت داشته باشند.

 

طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی

طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی

حفظ منابع طبیعی به عنوان یک  سرمایه ملی، زمینه ساز توسعه پایدار است

 

مدیر سازمان نظام کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت: توجه به نقش مردم خصوصا تشکل‌های صنفی و تخصصی در حفاظت از اراضی ملی، آموزش ‌های همگانی، تشکیل گروه‌ های واکنش سریع، و شناسایی مناطق بحرانی مستعد حریق میتواند در کاهش بروز آتش سوزی های گسترده در مراتع و جنگلها موثر باشد.

شیخ ویسی با اشاره به برگزاری کارگاه جلوگیری از حریق افزود: هدف از برگزاری این کلاس یک روزه آشنایی اولیه اعضای سازمان با عوامل ایجاد حریق در عرصه های مختلف مرتعی و جنگلی و آمادگی جهت پیش‌گیری و یا جلوگیری از گسترش آتش سوزی است.

ویسی ادامه داد: اعضای علاقه مند در رشته های مختلف میتوانند در کلاس شرکت کنند اما گواهینامه شرکت در دوره برای کارشناسان رشته های منابع طبیعی، زراعت و اصلاح نبات، زراعی و باغی، ترویج و آموزش کشاورزی، علوم کشاورزی، مدیریت و آبادانی روستاها حائز امتیاز رتبه بندی خواهد بود.

طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی

مدیر سازمان نظام کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان ساخت: این کارگاه در سرفصل‌های اهمیت جنگل و پوشش گیاهی و اصول مبارزه با آتش سوزی در جنگل و مهم‌ترین علل حریق در جنگل‌های استان و عوامل موثر در گسترش حریق و چگونگی ساختار حریق در جنگل و نحوه اطفاء و مهار حریق و انواع حمله و مهار آتش جنگل وسایل مورد نیاز جهت اطفاء حریق جنگل‌ها پیش‌گیری از آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع برگزار گردید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ تیر ۹۸
803 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0