نشست هم اندیشی رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان مهریز نشست هم اندیشی

نشست هم اندیشی رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان مهریز مهندسی ساختمان مهریز

این نشست، که با حضور خواجه رضائی، رئیس اداره نظام مهندسی، باقری، کارشناس بررسی طرحهای مسکن و امجد، رئیس اداره نظارت اداره کل راه و شهر سازی استان، در محل دفتر رئیس اداره راه و شهرسازی مهریز برگزار شد، حول موضوعات فرهنگ سازی و ایجاد راه حل هایی جهت افزایش تعداد پروانه های ساختمانی و عواملی که باعث خلاف سازی میشود، بحث و تبادل نظر گردید.

کد خبر: 190626015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ - ۹:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،این نشست، که با حضور خواجه رضائی، رئیس اداره نظام مهندسی، باقری، کارشناس بررسی طرحهای مسکن و امجد، رئیس اداره نظارت اداره کل راه و شهر سازی استان، در محل دفتر رئیس اداره راه و شهرسازی مهریز برگزار شد، حول موضوعات فرهنگ سازی و ایجاد راه حل هایی جهت افزایش تعداد پروانه های ساختمانی و عواملی که باعث خلاف سازی میشود، بحث و تبادل نظر گردید.

نشست هم اندیشی رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان مهریز

نشست هم اندیشی رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان مهریز

نشست هم اندیشی رئیس  مسکن و شهرسازی شهرستان مهریز مهندسی ساختمان مهریز

حاضران در نشست، یکی از عوامل خلاف سازیها را عدم اطلاع کافی مردم از قوانین دانسته و برای حل این موضوع فرهنگ‌سازی و برگزاری کلاسهای آموزشی توسط دفتر نمایندگی نظام مهندسی را پیشنهاد کردند. هم‌چنین عامل اصلی قوانین موجود در طرحهای جامع و تفصیلی از قبیل متراژ حدنصاب ساخت و ساز، ۶ دانگ بودن زمین، درصدهای تراکم ساخت، حدنصاب تعداد طبقات و … دانسته شد که به گفته حاضرین برخی از این موارد در طرح تفصیلی جدید که بزودی ابلاغ خواهد شد برطرف شده است.

نشست هم اندیشی رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان مهریز

هم‌چنین در خصوص بافت تاریخی که در طرح تفضیلی جدید نگرانی‌هایی برای مردم ایجاد کرده است نیز توضیحاتی بیان شد. در خاتمه نشست، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان در باره دعوت از مدیران دفتر نمایندگی نظام مهندسی مهریز در شورای اداری شهرستان جهت اعلام نظرات جامعه مهندسی در موضوعات شهری نیز اعلام امیدواری کرد که با مساعدت فرماندار محترم شهرستان این موضوع در دستور کار قرارگیرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ تیر ۹۸
1024 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0